نگرانی فرماندار محمودآباد از شیوع کرونا در تعطیلات عید فطر

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، خبرنگاران/مازندران فرماندار محمودآباد با پیش بینی موج گسترده مسافرت طی تعطیلات عید فطر به شهرهای ساحلی مازندران، نسبت به افزایشی شدن شیوع کرونا در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در این شهرستان هشدار داد.

نگرانی فرماندار محمودآباد از شیوع کرونا در تعطیلات عید فطر

علیرضا شریعت عصر امروز در اولین جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد در سال جدید که با حضور حجت السلام سید محمود موسوی آملی امام جمعه بخش سرخ رود، علی اسماعیلی کننده دوره دهم مردم شهرستان های نور و محمودآباد، سعید فرزانه کننده منتخب مردم شریف محمودآباد و نور در خانه ملت، معاونین سیاسی و امور عمرانی فرمانداری و بخشداران مرکزی و سرخ رود و اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان در محل سالن مجتمع فرهنگی و هنری غدیر برگزار گشت، با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز به مرور نگرش مردم به این ویروس عوض شده است و در حال حاضر مردم نسبت به این ویروس خونسردانه برخورد می کنند، اظهار کرد: استان مازندران و به خصوص شهرهای گردشگرپذیر آن از جمله محمودآباد از مستعدترین مناطق برای شیوع ویروس کرونا است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان های ساحلی با توجه به برداشته شدن محدودیت های استانی و فاصله گذاری اجتماعی در تعطیلات خرداد ماه با خیل عظیمی از جمعیت روبرو خواهند شد، شرح داد: در این شرایط به مراقبت بیشتری نیاز است.

فرماندار محمودآباد اعلام کرد: در حال حاضر در دوران پساکرونا به سر نمی بریم بلکه در دوران کرونا هستیم و لازم است پروتکل های بهداشتی جدی گرفته شود تا زحمات کادر درمانی هدر نرود.

شریعت گفت: شرایط استان مازندران زرد است و اگر فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشود با توجه به تعطیلات پیش رو و عدم توجه مردم به پروتکل های بهداشتی امکان تغییر شرایط استان به قرمز وجود دارد.

وی تعطیلات عید فطر را برای شهرهای ساحلی همچون محمودآباد بسیار نگران کننده توصیف کرد و اضافه کرد: نه تنها زیرساخت های سلامت و درمان شهرهای ساحلی قدیمی و نامناسب است، بلکه شیوع دوباره ویروس کرونا خسارات سنگینی به بخش گردشگری محمودآباد وارد خواهد کرد.

فرماندار محمودآباد خواستار اتخاذ تدابیر جدی درباره ورود مسافران شد و اظهار کرد: نباید اجازه دهیم مازندران و گردشگری آن بار دیگر وارد پیک کرونایی شود.

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، شهرستان ساحلی محمودآباد با یکصد هزار نفر جمعیت به دلیل قرار گیری در منتهی علیه محور هراز به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای مسافر پذیر استان مازندران محسوب می شود.

مازندران از اوایل اسفندماه سال گذشته به یکی از مناطق شیوع ویروس کووید 19 تبدیل شد و هم اکنون نیز با گذشت سه ماه سرعت انتقال آن در مناطق مختلف با اوج و فرودهایی همراه است، به گونه ای که در هفته گذشته نیز چهار شهرستان آن از جمله محمودآباد سفید اعلام شد اما بعد از گذشت 24 ساعت گفته شد هیچ یک از شهرستان های استان با وجود فرایند نزولی بیماران مبتلا به کرونا شرایط شرایط سفید و کم خطر را ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نگرانی فرماندار محمودآباد از شیوع کرونا در تعطیلات عید فطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی فرماندار محمودآباد از شیوع کرونا در تعطیلات عید فطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید