نشانی های انتها پریشانی در کتابفروشی ها

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در قم، خدامراد سلیمیان در کتاب نشانی های انتها پریشانی سعی نموده به این پرسش پاسخ دهد که آیا بعضی پدیده های امروزین را که در کشورهایی چون ایران، یمن، عرق، سوریه و... رخ می دهد و نیز بعضی شخصیت ها که ادعا می گردد در پیوند با ظهور هستند، می توان بر نشانه های ظهور منطبق دانست یا خیر؟

نشانی های انتها پریشانی در کتابفروشی ها

نشانه های ظهور آن دسته از پدیده هایی است که پیش و یا در آستانه ظهور مهدی (عج) پدید خواهند آمد، که پدیدار شدن هر یک از آنها نویدی از نزدیک تر شدن ظهور حضرت است. نشانه ها به دو بخشِ حتمی و غیرحتمی تقسیم می گردد. پدیدار شدن نشانه های حتمی ناگزیر و بایسته خواهد بود؛ به گونه ای که تا آنها پدید نیایند، حضرت مهدی (عج) قیام نخواهد کرد.

از بعضی روایات حتمی بودن این نشانه های پنجگانه استفاده می گردد: صیحه آسمانی،خروج سفیانی، قیام یمانی، خَسف در بَیداء و قتل نفس زکیّه. در برابر نشانه های حتمی، نشانه های غیرحتمی قرار دارند؛ پاره ای از نشانه های غیرحتمی عبارتند از: مرگ و میرهای فراوان، زلزله ها و جنگ ها و آشوب های فراگیر؛ خسوف و کسوف نا به هنگام؛ بارش باران های فراوان.

چاپ اول این کتاب پاییز سال جاری در 112 صفحه با قیمت 19 هزار تومان ازسوی سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به چاپ رسیده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نشانی های انتها پریشانی در کتابفروشی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشانی های انتها پریشانی در کتابفروشی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید