مقایسه هوندا CR، V تیپ EX، L با سوبارو فارستر و میتسوبیشی اوتلندر 2015

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، هوندا CR-V شاسی بلندی کوچک است و مانند دیگر محصولات هوندا به علت کیفیت خوب ساخت همیشه بین برترین ها در کلاس خود بوده است. در این مقاله، ما به مقایسه هوندا CR-V تیپ EX-L با سوبارو فارستر و میتسوبیشی اوتلندر 2015 می پردازیم.

مقایسه هوندا CR، V تیپ EX، L با سوبارو فارستر و میتسوبیشی اوتلندر 2015

مقدمه ای بر مقایسه هوندا CR-V تیپ EX-L

چند سالی است که کراس اوورها در بازار خودروی دنیا پا در کفش سدان های میانه و خانوادگی نموده و برای خود مشتری های زیادی به دست آورده است. به همین ترتیب رقابت بین آنها نیز زیاد شده است و کمپانی های مختلف سعی در ارائه رجحانن ها در این کلاس دارند. این کمپانی ها می خواهند از این طریق رضایت مشتری های بیشتری را کسب نمایند و در بازار رقابت بازنده بازی نباشند.

هوندا نیز از این قاعده مستثنا نیست و رقیبان زیادی در دنیا و ایران دارد؛ رقیبانی که شاید در دنیا چندان مهم نباشند، اما در ایران به علت وجود نمایندگی مجاز و خدمات بهتر جدی می شوند و کار را برای کراس اوور این خودروساز قدیمی سخت می نمایند. در این مطلب، با هم بعضی از رقابت های هوندا CR-V مدل 2016 EX-L را دنبال می کنیم.

هوندا CR-V تیپ EX-L از نمای روبه رو

مقایسه هوندا CR-V تیپ EX-L با سوبارو فارستر

اولین خودرویی که ما در مقایسه هوندا CR-V تیپ EX-L به آن می پردازیم، سوبارو فارستر است. سوبارو فارستر یکی از محصولات پیروز در دنیا است که به علت ضعف شرکت واردنماینده و خدمات پس از فروش نامناسب در غیاب نمایندگی مجاز در ایران، چندان موردتوجه قرار نگرفته است. تا اینجا این دو رقیب محصول کمپانی های خوش نام ژاپنی است که به دلایل مشابه در ایران با استقبال خوبی روبرو نشده است.

مقایسه فنی هوندا CR-V تیپ EX-L با سوبارو فارستر

هر دو خودرو دو دیفرانسیل و چهارچرخ محرک است. موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ سوبارو فارستر توان فراوری 170 اسب بخار قدرت را با گشتاور 235 نیوتن متر دارد، درحالی که موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ CR-V توان فراوری 185 اسب بخار قدرت با گشتاور 245 نیوتن متر را دارد. حداکثر سرعت فارستر 185 کیلومتر بر ساعت تعریف شده است و حداکثر سرعت CR-V نیز به 199 کیلومتر بر ساعت می رسد.

شتاب صفر تا 100 کیلومتر نیز ضعف بعدی فارستر در مقایسه هوندا CR-V تیپ EX-L است. این خودرو در رجحانن حالت صفر تا 100 کیلومتر را در 10.2 ثانیه طی می نماید، اما CR-V شتاب 8.3 ثانیه ای را به نام خود ثبت نموده است. رجحان های شاسی بلند هوندا به اینجا ختم نمی گردد. مصرف سوخت ترکیبی CR-V 8.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است، اما این رقم در فارستر 9.3 ثبت شده است.

نمای داخل هوندا CR-V تیپ EX-L

مقایسه امکانات و تجهیزات هوندا CR-V تیپ EX-L با سوبارو فارستر

در بخش امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی میان هوندا CR-V تیپ EX-L با سوبارو فارستر، رجحان کامل با مورد هوندا نیست. 8 کیسه هوا در برابر فقط 2 کیسه هوای CR-V در تیپ EX-L یکی از رجحان های فارستر است. رجحان دیگر نیز در سیستم های صوتی و مولتی مدیاست. فارستر دارای یک نمایشگر 8 اینچی و مجهز به 8 بلندگو آمپلی فایر است و سیستم صوتی HORMON KARDON دارد. در مقابل، هوندا CR-V EX-L که یک نمایشگر 5 اینچی و 6 بلندگو دارد. گرمکن جایگاه ها و روکش چرمی آنها نیز نکاتی است که در فارستر دیده می گردد، اما در تیپ EX-L هوندا CR-V وجود ندارد.

بعلاوه، فاصله محوری 2640 میلی متری فارستر در برابر فاصله 2619 هوندا CR-V نشان از فضای بیشتر داخل کابین سوبارو فارستر و درنتیجه راحتی بیشتر سرنشینان در آن دارد. برای خرید 2 خودرو فقط نمونه های کارنموده در بازار برای انتخاب وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده آخرین قیمت خرید و فروش سوبارو فارستر به سایت وبلاگ خرید اینترنتی مراجعه کنید.

مقایسه هوندا CR-V تیپ EX-L با میتسوبیشی اوتلندر 2015

خودروی دیگری که در مقایسه هوندا CR-V تیپ EX-L قرار می گیرد، میتسوبیشی اوتلندر 2015 است. آرین موتور نسل سوم میتسوبیشی اوتلندر را در سال 2014 وارد کشور کرد. با این حال، این نسل از اوتلندر به علت ظاهر نه چندان جذابش نه در ایران و نه در دنیا چندان پیروز نبود؛ به همین علت در سال 2015 در بازطراحی نهاده شد.

آرین موتور نسخه فیس لیفت این خودرو را هم که بسیار پیروز تر بود، وارد کشور کرد. این رقیب CR-V هم مانند دیگر رقیبش کیفیت ساخت و مونتاژ خوب و استهلاک کمی دارد.

نمای عقب هوندا CR-V تیپ EX-L

مقایسه فنی هوندا CR-V تیپ EX-L با میتسوبیشی اوتلندر 2015

موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر میتسوبیشی اوتلندر توان فراوری 170 اسب بخار قدرت با گشتاور 220 نیوتن متر را دارد. حداکثر سرعت خودرو 190 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا 100 کیلومتر آن 10.5 ثانیه است .

مصرف ترکیبی سوخت نیز 9 لیتر در هر 100 کیلومتر است. در مقایسه با موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر CR-V که توان فراوری 185 اسب بخار قدرت و 245 نیوتن متر گشتاور، 199 کیلومتر بر ساعت سقف سرعت، شتاب صفر تا 100 کیلومتر 8.5 ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی 8.3 لیتر در هر 100 کیلومتر را دارد، عملکرد هم وطنش چنگی به دل نمی زند.

مقایسه امکانات رفاهی هوندا CR-V تیپ EX-L با میتسوبیشی اوتلندر 2015

امکانات میتسوبیشی شامل موارد زیر است:

  • 7 کیسه هوا و چراغ شوی
  • 7 جایگاه (سفارشی)
  • رینگ های 18 اینچی
  • روکش چرمی جایگاه ها
  • حافظه جایگاه ها
  • شیفتر پشت فرمان

در بخش قیمت باید گفت هر 2 خودرو تنها به صورت کارنموده در بازار کشور وجود دارد و با قیمت کمتری می توان خودروی اوتلندر سرحال را خریداری کرد.

پیشنهاد می کنیم برای مشاهده آخرین قیمت خرید و فروش میتسوبیشی اوتلندر به سایت وبلاگ خرید اینترنتی مراجعه کنید.

جمع بندی

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده و اطلاعات خوبی از مقایسه هوندا CR-V تیپ EX-L در اختیارتان قرار داده باشد. بعلاوه شما می توانید با مراجعه به لینک زیر از جدیدترین قیمت خرید و فروش این خودرو در بازار آگاه شوید:

آگهی های خرید و فروش هوندا CR-V

نظر شما درباره خودروهای بالا چیست؟ به نظر شما کدام یک از این خودروها ارزش خرید بیشتری دارند؟ نظرات و تجربیات خودتان را به وسیله ثبت دیدگاه با ما و سایر خوانندگان بلاگ وبلاگ خرید اینترنتی در میان بگذارید.

منبع: بلاگ دیوار

به "مقایسه هوندا CR، V تیپ EX، L با سوبارو فارستر و میتسوبیشی اوتلندر 2015" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه هوندا CR، V تیپ EX، L با سوبارو فارستر و میتسوبیشی اوتلندر 2015"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید