عراق 20 تانکر حامل گازوئیل برای یاری به لبنان فرستاد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، دولت عراق از ارسال 20 تانکر حامل گازوئیل به لبنان در راستای یاری به دولت و ملت این کشور برای عبور از بحران ناشی از وقوع انفجار در بندر بیروت اطلاع داد.

عراق 20 تانکر حامل گازوئیل برای یاری به لبنان فرستاد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ خرید اینترنتی، کمیته گذرگاه های مرزی عراق روز آدینه اظهار داشت که به دستور نخست وزیر این کشور و در راستای حمایت از لبنان در شرایط بحرانی آن، 20 تانکر حامل گازوئیل به لبنان فرستاده شده است.

نهاد اطلاع رسانی کمیته های مرزی عراق در بیانیه ای اظهار داشت: در راستای عمل به دستورات مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق و با نظارت مستقیم عمر عدنان الوائلی، رئیس کمیته گذرگاه های مرزی، اقدامات اداری به منظور خروج یاری های ارسالی دولت عراق به ملت برادر لبنان در گذرگاه مرزی القائم (البوکمال) انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بغداد الیوم، این نهاد تاکید نمود که عراق با کشور برادر لبنان برای عبور از شرایط سخت پس از وقوع انفجار اخیر در بندر بیروت که تلفات سنگینی به بار آورد با دولت و ملت لبنان اعلام همبستگی می نماید.

در این بیانیه آمده است: یاری های عراق شامل ارسال20 تانکر گازوئیل است که با نظارت رئیس گذرگاه مرزی، رئیس مرکز گمرک و تدابیر مربوط به عبور آن از گذرگاه البوکمال در مرز عراق با سوریه انجام شد تا به مقصد نهایی خود که کشور برادر لبنان است، برسد.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "عراق 20 تانکر حامل گازوئیل برای یاری به لبنان فرستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق 20 تانکر حامل گازوئیل برای یاری به لبنان فرستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید