شایعه وجود واکسن کرونا و پنهان کردن این واکسن از سوی دولت آمریکا

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، در حالیکه آمار تلفات ناشی از بیماری کرونا در دنیا از 200 هزار تن فراتر رفته، اکنون سوال این است که آیا درمانی برای این بیماری مرگبار که موجب نگرانی مردم دنیا شده وجود دارد یا خیر؟

شایعه وجود واکسن کرونا و پنهان کردن این واکسن از سوی دولت آمریکا

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تحقیقات جدید اجرا شده توسط صندوق دموکراسی و پروژه یو سی ال ای و روزنامه یو اس ای تو دی نشان داده که تقریبا یک سوم شهروندان آمریکایی معتقدند که دولت ترامپ واکسن کووید 19 را دارد اما آن را در دسترس عموم قرار نداده است.

در این آنالیز همچنین معین شد که 44 درصد از 6300 آمریکایی مورد سوال قرار گرفته معتقدند که این ویروس در آزمایشگاه و توسط انسان ساخته شده است و این در حالی است که سازمان بهداشت دنیای گفته است کووید 19 منشا انسانی نداشته و از خفاش ها در چین است.

براساس تحقیقات اجرا شده 50 درصد مردم به آمار تلفات ارائه شده از سوی دولت اعتمادی ندارند. تا رور شنبه تعداد مرگ ومیرهای ناشی از کروناویروس در آمریکا از 53700 تن گذشت و تغداد مبتلایان 938 هزار تن اعلام شده است.

حدود 29 درصد از پاسخگویان گفته اند که دولت احتمالا و یا قطعا واکسن کرونا را دارد اما در دسترس مردم قرار نداده است. 32 درصد هم گفته اند داروی این بیماری هست اما به بیماران داده نمی گردد.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "شایعه وجود واکسن کرونا و پنهان کردن این واکسن از سوی دولت آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه وجود واکسن کرونا و پنهان کردن این واکسن از سوی دولت آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید