زبان بدن ترامپ از بیماری کرونای وی چه می گوید؟

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، پنجشنبه شب اخباری مبنی بر ابتلاء رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ و بانوی اول امریکا، ملانیا ترامپ به کرونا منتشر و توسط شخص دونالد ترامپ تأیید شد. جهان نیز منتظر گزارشی از احساس واقعی رئیس جمهور در پی تشخیص بیماری وی بود.

زبان بدن ترامپ از بیماری کرونای وی چه می گوید؟

از پروفایل ما encaria دیدن نمایید.

به گزارش ایسنا به نقل از د لیست، بعد از گذشت 17 ساعت ترامپ درحالی که در اتاقی در کاخ سفید ایستاده بود و کت وشلوار و کراوات بر تن داشت در بخشی از سخنان خود گفت: من می خواهم از همه به خاطر پشتیبانی فوق العاده تشکر کنم. من به بیمارستان والتر رید می روم، فکر می کنم خوبم، اما می خواهیم مطمئن شویم که همه چیز خوب است... .

نظریه های توطئه بلافاصله درباره جعلی بودن یا نبودن ویدیو آغاز شد، طرفداران و مخالفان هر دو نظرات خود را ارائه دادند. اما چه کسی بهتر از یک متخصص در مورد پیام ویدیویی ترامپ نظر خود را ارائه می دهد؟

دکتر رنه کار، کارشناس زبان بدن و روانشناس درباره نشانه های ظریفی که ممکن است ترامپ در پیام خود حذف کرده باشد، توضیح داد: او در این توییت از زبان بدن فروتنانه استفاده می کند. در آغاز دست های خود را به سمت پهلو باز کرد و با حرکتی تسلیم در برابر تشخیص و همچنین نقدها آینده مقابله وی با کرونا را بیان نمود.

وی ادامه داد: در خاتمه، ترامپ تلاش می کند تا با صاف کردن شانه ها آرامش خود را به دست آورد و حضور پررنگی را به نمایش بگذارد و به عموم قدرت خود را گوشزد کند و توانایی خود را برای جبران مهربانی به عموم مردم یادآوری کند و می گوید: من هرگز این را فراموش نمی کنم.

اما ممکن است برای بیان احساس واقعی ترامپ زود باشد. این کارشناس با تجزیه وتحلیل گفت: در حال حاضر، ترامپ در مراحل اولیه علائم است. بنابراین، وی در سطح بالایی از خستگی یا علائم پرخاشگری نیست. بااین حال، ارائه آرام و ناراحت، لحن صوتی نرمتر کمتر منعکس کننده مرحله فعلی وی در علامت شناسی و بازتاب بیشتری از تواضع وی از این تجربه است.

چرا برخی تصور می کنند پیام ویدیویی ترامپ قبل از اعزام به بیمارستان جعلی است؟

انکار آن فایده ای ندارد. از زمانی که رئیس جمهور ترامپ تشخیص بیماری کووید-19 خود را بیان نمود، همه در توییتر گیج شده بودند. پس ازآن، ترامپ به طرز حیرت انگیز و وهم آوری ساکت ماند. این سکوت مشکوک موجب شد بقیه برای پر کردن فضای خالی وی بیش ازحد تلاش می کردند. کمتر از 24 ساعت بعد روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که بیش از 30 هزار کاربر توییتر، توئیت و بازتوییت نظریه های توطئه در مورد بیماری ترامپ را منتشر کرده اند. آیا دموکرات ها دونالد ترامپ را آلوده کردند؟ ، آیا ترامپ وانمود می کند بیمار شده است؟ ، شاید در تلاش است که مجبور نشود دوباره در بحث با جو بایدن شرکت کند؟ و...

با گذشت 17 ساعت ترامپ دوباره به شبکه های اجتماعی موردعلاقه خود بازگشت. این بار او اعلامیه 18 ثانیه ای را توییت کرد. رئیس جمهور به جهانیان گفت: من به بیمارستان والتر رید می روم، فکر می کنم خوبم، اما می خواهیم مطمئن شویم که همه چیز خوب است... .

گاردین گزارش داد: ترامپ که تحت درمان آزمایشی با چندین آنتی بادی واقع شده است، ظاهرا به اندازه کافی خوب است و می تواند وظایف ریاست جمهوری خود را از تخت بیمارستان انجام دهد. اما ظاهرا حتی بعد از تماشای فیلم ترامپ، همه حرف رئیس جمهور را قبول نمی کنند.

ترامپ آماده ورود به بیمارستان می شود

درحالی که کاخ سفید اصرار دارد که ترامپ خسته، اما روحیه خوبی دارد، روزنامه نگار جیم آکوستا، داستان دیگری را روایت می کند. خبرنگار ارشد سی ان ان کاخ سفید مدتی توییتر را بررسی کرد، طولی نکشید که ترامپ با والتر رید تماس گرفت و گزارش داد که مشاور ترامپ به او گفته است: این بیماری جدی است. به گفته آکوستا، مشاور، رئیس جمهور را بسیار خسته و دارای برخی مسائل تنفسی توصیف کرد.

بدبینی ها نسبت به ویدیوی منتشرشده نیز وجود دارد؛ افراد مشکوک در شبکه های اجتماعی معتقدند که فیلم ضبط شده ترامپ قبل از عزیمت به والتر رید جعلی است، یا حداقل زمان آن تعیین است.

یکی از بدبینان ترامپ در توییتر گفت: درواقع کی فیلم برداری کردید؟ بوی دروغ می دهد. دیگری بیان نمود: آیا امروز است؟ یا در گذشته ضبط شده است؟ ، این دولت صادقانه عمل نکرده است و هیچ اعتمادی به آن وجود ندارد. مردم آمریکا چگونه می توانند رفتار چنین شخصیتی را باور کنند؟ دیگری گفت: عجیب است که او قادر به اظهارنظر 15 ثانیه ای به صورت زنده نیست.

نتیجه گیری بر اساس این فیلم سخت است، اما سایت فوربس ساعت ها قبل از تایید ترامپ به بیماری خود بر اساس نتایج یک مطالعه جدید از دانشگاه کرنل بیان نمود که ترامپ تبلیغ کننده اصلی اطلاعات غلط پیرامون ویروس کشنده است.

در همین حال، ما هنوز در مورد دیوار های اتاق بیمارستان والتر رید از رئیس جمهور چیزی نشنیده ایم و همچنان توییتر را رصد می کنیم.

منبع: فرارو

به "زبان بدن ترامپ از بیماری کرونای وی چه می گوید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زبان بدن ترامپ از بیماری کرونای وی چه می گوید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید