سه شنبه؛ آخرین مهلت دریافت کارت کنکور

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه بیش از 674 هزار داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال 1400 دریافت کردند، گفت: مهلت دریافت کارت این آزمون فردا سرانجام می یابد.

سه شنبه؛ آخرین مهلت دریافت کارت کنکور

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی به نقل از ایسنا، فاطمه زرین آمیزی، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون سراسری به همراه راهنمای شرکت در آزمون، از روز گذشته 6 تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ نهاده شد و متقاضیان شرکت در آزمون، برای پرینت کارت شرکت در آزمون تا فردا سه شنبه 8 تیر فرصت دارند به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام (16 رقمی) و نام و نام ­خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 674 هزار داوطلب کنکوری کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند، توضیح داد: تعداد 662 هزار و 114 داوطلب زن و تعداد 449 هزار و 704 داوطلب مرد در آزمون سراسری 1400 ثبت نام نموده اند که برای آن ها با احتساب گروه آزمایشی دوم بعضی داوطلبان، تعداد یک میلیون و 367 هزار و 931 کارت ورود به جلسه صادر شده است.

زرین اضافه نمود: متقاضیانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شده اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه های آزمایشی دوم و سوم (گروه­ های آزمایشی هنر و زبان های خارجی) خود هم اقدام کنند.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید براساس تاریخ و آدرس معین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­ دار و ارائه آن الزامی است.

آزمون سراسری روز های چهارشنبه 9 تیرماه، پنج شنبه 10 تیرماه، آدینه 11 تیرماه و شنبه 12 تیرماه برگزار خواهد شد. بر این اساس کنکور گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه 9 تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در صبح روز پنجشنبه 10 تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه 10 تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح روز آدینه 11 تیرماه و کنکور گروه آزمایشی زبان های خارجی در صبح روز شنبه 12 تیرماه برگزار می گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "سه شنبه؛ آخرین مهلت دریافت کارت کنکور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه شنبه؛ آخرین مهلت دریافت کارت کنکور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید