فروغی: ما وظیفه داریم برترین عملکرد را داشته باشیم، هیچ وقت رقبا را دست کم نمی گیریم

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، قهرمان تیراندازی المپیک توکیو گفت: تیراندازان اروپایی و آمریکایی حاضر در مسابقات برزیل برای ما چالش برانگیز هستند.

فروغی: ما وظیفه داریم برترین عملکرد را داشته باشیم، هیچ وقت رقبا را دست کم نمی گیریم

جواد فروغی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ خرید اینترنتی، در مورد مسابقات دنیای تیراندازی در برزیل گفت: متاسفانه بعد از اینکه مسابقات مصر را از دست دادیم به دلیل ناهماهنگی که در دوران قبل شده بود، کادر تازه فدراسیون علی رغم اینکه هماهنگی ها در زمان تعطیلات باید صورت می گرفت، به خوبی عمل کردند و بدون کمترین حاشیه و سروصدا هماهنگی ویزاها انجام شد. درست است در مسابقات برزیل بعضی از کشورها حضور ندارند اما با وجود کشورهای اروپایی و آمریکایی، میدان بزرگی را در پیش داریم.

وی اضافه نمود: بچه ها در سطح خوبی از آمادگی هستند و در تمرینات خود را به خوبی نشان دادند. امیدوارم نتیجه مطلوبی کسب کنیم. البته من معتقدم مهم تر از نتیجه، عملکرد خوب است. آنچه اهمیت دارد این است که ورزشکار از خودش راضی باشد حالا ممکن است حریف از تو بالاتر بزند ولی این موضوع مانع نمی گردد که قدردان عملکرد ورزشکار نباشیم. امیدوارم در برزیل نتیجه خوب، سکو و مدال کسب کنیم و کسی از اینها بدش نمی آید ولی فقط از بچه ها می خواهیم که عملکرد مناسبی داشته باشند.

فروغی گفت: اردوها منسجم برگزار گردید. ما در تعطیلات قرار داشتیم و کادر فنی یک هفته به تیراندازان استراحت دادند و یک هفته منتهی به اعزام آخرین مرحله اردو برگزار گردید. قبل از آن هم اردوها به موقع تشکیل شد و خروجی خوبی داشت.

وی توضیح داد: با توجه به غیبت بعضی از تیم های آسیایی، مسابقات دنیای به لحاظ وزنی سبک تر است اما ما هیچ وقت رقبا را دست کم نمی گیریم و همین تیراندازان اروپایی و آمریکایی حاضر در مسابقات هم برای ما چالش برانگیز هستند. خیلی از قهرمانان دنیا در تیراندازی از اروپا هستند البته باید بگویم وزنه اصلی تپانچه در دنیا قاره آسیا است. ما وظیفه داریم برترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فروغی: ما وظیفه داریم برترین عملکرد را داشته باشیم، هیچ وقت رقبا را دست کم نمی گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروغی: ما وظیفه داریم برترین عملکرد را داشته باشیم، هیچ وقت رقبا را دست کم نمی گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید