در صورت اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی همه کارگران صنعت ساختمان بیمه می شوند

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ماده 5 قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس در حال اصلاح است که در صورت تکمیل آن همه کارگران ساختمانی بیمه می شوند.

در صورت اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی همه کارگران صنعت ساختمان بیمه می شوند

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ خرید اینترنتی، دکتر حجت الله عبدالملکی در نشست شورای اداری استان اردبیل از اختصاص 200 سری جهیزیه به افراد تحت پوشش بهزیستی این استان اطلاع داد و گفت: علاوه بر این یک هزار و 700 متقاضی پشت نوبت بهزیستی استان اردبیل هم تحت پوشش قرار می گیرند.

وی به اختصاص سهمیه احداث یک هزار واحد مسکونی برای کارگران استان اردبیل اشاره نمود و اضافه کرد: تا به امروز 700 نفر ثبت نام نموده اند و بقیه افراد نیز پس از ثبت نام در صورت تأمین زمین مشمول این طرح خواهند شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه نسبت به احداث درمانگاه تأمین اجتماعی و مرکز نگهداری معلولان در شهرستان گرمی در صورت تحویل زمین مورد احتیاج قول مساعد داد و خواهان حل مسئله استقرار نمایندگی ادارات در شهرستان تازه تأسیس انگوت شد.

عبدالملکی ضمن تأکید بر حل مشکل سرمایه گذاری کارخانه ظروف شیشه و پتروشیمی جم در شهرستان گرمی اضافه کرد: احداث این دو واحد صنعتی باید تا 2 هفته آینده مشخص تکلیف گردد و در ارزیابی مجدد اگر به هر دلیلی اجرای این طرح ها تأیید نگردد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید طرح هایی را جایگزین کند و با همان مقدار اشتغال تا دو ماه آینده طرح تازه آغاز گردد.

در نشست شورای اداری استان اردبیل طرح های حمایتی و سرمایه گذاری و امور اجتماعی استان اردبیل با موضوع مسائل و مسائل شهرستان گرمی و انگوت با حضور رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و استاندار اردبیل آنالیز و پیشنهاد های اجرایی تصویب شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "در صورت اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی همه کارگران صنعت ساختمان بیمه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در صورت اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی همه کارگران صنعت ساختمان بیمه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید