دربی 94 در شرایط نابرابر برگزار خواهد شد؛ شائبه حمایت از یک تیم

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، تهران (پانا) - عضو کمیته فنی باشگاه استقلال معتقد است برگزاری دربی 94 تهران در تاریخ 22 دی ماه در وضعیتی که استقلال 2 بازی بیشتر از پرسپولیس انجام داده، تبعیض به ضرر استقلال است.

دربی 94 در شرایط نابرابر برگزار خواهد شد؛ شائبه حمایت از یک تیم

محمد نوری در واکنش به اعلام تاریخ 22 دی ماه برای برگزاری دربی 94 شهر تهران بین تیم های پرسپولیس و استقلال گفت: واقعاً از رفتار سازمان لیگ تعجب می کنم و نمی دانم چرا دربی باید در شرایط نابرابر برگزار گردد. پیش از این اعلام شده بود دربی باید در شرایطی برگزار گردد که هر دو تیم به لحاظ تعداد بازی برابر باشند اما به یک باره سازمان لیگ آن را تغییر می دهد و در تاریخ 22 دی زمانی که استقلال دو بازی بیشتر از پرسپولیس انجام داده باید این بازی برگزار گردد.

وی ادامه داد: محمود فکری در واکنش به تاریخ دربی حرف درستی زد و گفت چون باشگاه ما زورش کم است و حق دفاع ندارد باید دربی در این تاریخ برگزار گردد. متأسفانه همین رفتارها شبهه برانگیز است و شائبه حمایت از یک تیم مطرح می گردد. وگرنه اگر قرار بود دو تیم در شرایط نابرابر در دربی به مصاف هم بروند، چرا بلافاصله وقتی پرسپولیس از فینال لیگ قهرمانان آسیا برگشت دربی را برگزار نکردند، شاید آن موقع می دانستند که استقلال شانس بیشتری برای پیروزی دارد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال مطرح نمود: ذات هر فدراسیونی این است که در شرایط برابر بازی ها را برگزار کند، اما در فدراسیون فوتبال ایران درست برعکس اتفاق می افتاد و متولیان این فدراسیون در شرایطی که ما نمی دانیم به چه علت، در روز روشن جانب داری از یک تیم می نمایند که این موضوع به هیچ عنوان درست نیست.

پیشکسوت باشگاه استقلال در انتها گفت: من به شدت نسبت به این برنامه معترض هستم و به اعتقاد من سازمان لیگ باید دست از تبعیض بردارد و نسبت به تیم ها یک نگاه برابر داشته باشد. در این صورت می توانیم بگوییم عدالت در فوتبال برقرار شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دربی 94 در شرایط نابرابر برگزار خواهد شد؛ شائبه حمایت از یک تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی 94 در شرایط نابرابر برگزار خواهد شد؛ شائبه حمایت از یک تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید