دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر 2 مقام برتر ورزشى کسب کرد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر توانست در رشته شنا سوئدی مقام پنجم و مقام ششم در رشته ورزشی بارفیکس را کسب کند.

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر 2 مقام برتر ورزشى کسب کرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، نخستین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر در 10 رشته ورزشی طناب زنی، اسکات پا، بارفیکس تعادلی، پله درجا، اسکات دیواری، آمادگی جسمانی، برپی، پلانک، روپایی و شنا سوئدی با مشارکت 1241 دانشجوی علوم پزشکی شاهد و ایثارگر برگزار گردید.

این المپیاد ورزشی با هدف بزرگداشت مقام والای شهید رضا احدی دانشجوی نخبه رتبه یک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که در دوران دفاع مقدس با وجود اشتغال به تحصیل در دانشگاه، درس را رها نموده و برای امنیت و دفاع از میهن، به جبهه و نبرد با دشمن رفت و به فیض شهادت نائل شد، برگزار گردید.

علیرضا خالقی، دانشجوی رشته بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر شرکت کننده این المپیاد بود که توانست در رشته شنا سوئدی مقام پنجم و مقام ششم در رشته ورزشی بارفیکس را کسب کند.

یکی از خصوصیات مدال های این دوره از المپیاد ورزشی، حک شدن تصویر و تمثالی از شهید رضا احدی در فضای مرکزی این مدال هاست که تقدس و معنویت خاصی به برگزاری این دوره از مسابقات ورزشی داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر 2 مقام برتر ورزشى کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر 2 مقام برتر ورزشى کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید