تصویر لو رفته از قاب کتابی سامسونگ گلکسی S21 اولترا صندلی S Pen را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، امروز تصاویری که گفته می گردد مربوط به قلم S Pen جدید برای گلکسی S21 اولترا است منتشر شده و در کنار آن، تصاویر یک قاب کتابی محافظ برای این گوشی را هم دیده ایم که در آن جایگاهی برای قلم S Pen در نظر گرفته شده است. چند وقتی است که شایع های مختلف خبر از پشتیبانی گلکسی S21 اولترا از قلم S Pen می دادند و حالا با این تصاویر، بار دیگر این شایعه ها تأیید می گردد.

تصویر لو رفته از قاب کتابی سامسونگ گلکسی S21 اولترا صندلی S Pen را نشان می دهد

البته قرار نیست S Pen مثل گوشی های گلکسی نوت در بدنه گوشی قرار بگیرد بلکه به صورت یک قلم مجزا عرضه خواهد شد. این قاب محافظ که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید نیز کمی عریض تر از خود گوشی است تا بتوان قلم را در سمت چپ آن قرار داد. قیمت قلم اس پن برای گلکسی S21 اولترا هم احتمالا چیزی در حدود 50 دلار خواهد بود.

شایعه اضافه شدن پشتیبانی از قلم اس پن به دیگر گوشی های سامسونگ را مدیرعامل بخش موبایل این شرکت یعنی TM Roh تأیید کرد و گفت: ممکن است بعضی از ویژگی های دلخواه کاربران در گلکسی نوت، به دیگر گوشی های این شرکت اضافه شوند. سرانجام ماه میلادی قبلی هم در اسناد ثبت شده در FCC معین شد که پشتیبانی از قلم لمسی قرار است به گوشی های آینده سامسونگ اضافه گردد.

به نقل از WinFuture که تصاویر بالا را هم منتشر نموده، گلکسی S21 اولترا بیشتر ویژگی های قلم S Pen را هم درست مثل گوشی های گلکسی نوت، پشتیبانی می نماید. گفته شده نوک این قلم حساس به فشار است و ژست های حرکتی قلم اس پن برای کنترل کردن موسیقی در حال پخش یا دریافت عکس و فیلم به صورت ریموت هم در قلم عرضه شده برای گلکسی S21 اولترا حاضر خواهند بود.

اما همان طور که تا اینجا تکرار کردیم، قلم اس پن جدید و ویژگی های آن، تنها در گلکسی S21 اولترا که یکی از سه گوشی خانواده S21 خواهد بود، پشتیبانی می شوند. دو گوشی دیگر این خانواده، نسخه معمولی S21 و نسخه پلاس از این گوشی هستند. جدا از پشتیبانی از قلم اس پن در نسخه اولترا، این مدل با دو نسخه دیگر تفاوت های بیشتری هم دارد.

برای مثال مدل اولترا با دو دوربین تله فوتو و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی همراه است. همچنین در تیزری که از این گوشی لو رفته، معین شده که مدل اولترا، نمایشگری دارای خمیدگی در کناره ها خواهد داشت در صورتی که دو مدل دیگر، نمایشگرهایی کاملا تخت خواهند داشت. عمده ترین تغییر در طراحی این گوشی ها نسبت به نسل قبلی را هم در ماژول دوربین و قرارگیری دوربین ها خواهیم دید.

جدا از این ها، WinFuture گزارش نموده که گلکسی S21 اولترا با نمایشگر 6.8 اینچی 120 هرتزی همراه است. یک باتری 5000 میلی آمپری که از شارژر سریع 45 واتی پشتیبانی می نماید هم وظیفه تأمین انرژی برای این گوشی را بر عهده خواهد داشت.

سامسونگ شب گذشته رسما تأیید کرد که مراسم Unpacked بعدی خود برای معرفی این گوشی ها را در تاریخ 25 دی ماه برگزار خواهد نمود. در این مراسم در کنار سه مدل گلکسی S21، انتظار داریم شاهد ردیاب جیبی سامسونگ و همچنین هدفون های گلکسی بادز پرو باشیم که از نویز کنسلینگ هم پشتیبانی می نمایند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصویر لو رفته از قاب کتابی سامسونگ گلکسی S21 اولترا صندلی S Pen را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر لو رفته از قاب کتابی سامسونگ گلکسی S21 اولترا صندلی S Pen را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید