برگزیدگان دو رویداد تخصصی بهره وری و HSEE در دانشگاه مازندران معرفی شدند

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، خبرگزاری خبرنگاران- به همت مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه، برگزیدگان دو رویداد تخصصی بهره وری و HSEE در دانشگاه مازندران معرفی شدند .

برگزیدگان دو رویداد تخصصی بهره وری و HSEE در دانشگاه مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرنگاروبلاگ خرید اینترنتیدفترمازندران درشهرستان بابلسر، با مشارکت دانشگاه مازندران و شرکت شهرک های صنعتی استان، اولین رویداد تخصصی بهره وری صنایع و HSEE (رویداد بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی) صنایع مازندران به صورت مجازی برگزار و داوری گشت که منتخبان آن طی آیینی تجلیل خواهند شد.

بر اساس این گزارش، دکترحجت غنودی رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه مازندران هدف از برگزاری این رویدادها را توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت، نوآوری و مساله محورشدن فعالیت های صنایع و ایجاد خلاقیت و انگیزه علمی در بین دانشگاهیان و صنعت گران دانست.

شایان ذکر است: در رویداد HSEE از میان 8 شرکت کننده که به مرحله داوری راه یافتند، شرکت روماک سیستم آویژه صنعت وبلاگ خرید اینترنتین، رتبه اول، گروه صنعتی دانش بنیان مازرون فوم، رتبه دوم و شرکت پلاستونیک ساری، رتبه سوم را کسب کردند.

هم چنین در رقابت بین شرکت کنندگان رویداد بهره وری که ده تیم به مرحله داوری رسیدند تیم نگارخودروی شمال، حائز عنوان اول و تیم یکتا نیرو صنعت نیکان، دوم و شرکت سیم و کابل آمل، سوم شدند.

به گفته دکتر غنودی، در نظر است در مراسم اختتامیه، در روز شنبه

منبع: خبرگزاری آریا

به "برگزیدگان دو رویداد تخصصی بهره وری و HSEE در دانشگاه مازندران معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان دو رویداد تخصصی بهره وری و HSEE در دانشگاه مازندران معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید