بدهی هیئت دوومیدانی تهران به مجموعه شیرودی، اخطاریه&zwnjها کار را به بحران می&zwnjرساند؟

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، نامه اخطاریه مجموعه ورزشی شیرودی به هیئت دوومیدانی تهران، این هیئت را در آستانه یک بحران قرار داده است.

بدهی هیئت دوومیدانی تهران به مجموعه شیرودی، اخطاریه&zwnjها کار را به بحران می&zwnjرساند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ خرید اینترنتی، دی ماه 97 بود که کرمعلی ایرجی با کسب 13 رأی از مجموع 17 رأی به عنوان رئیس جدید هیئت دو و میدانی استان تهران انتخاب شد و این امیدواری به وجود آمد با توجه به حضور ایرجی در آموزش و پرورش، دوومیدانی پایتخت شرایط بهتری را تجربه کند.

هیئت دوومیدانی تهران مشکلاتی را از گذشته داشت و این انتظار وجود داشت که با حضور ایرجی، اوضاع سروسامان بگیرد و آرامش حاکم گردد، اما کمتر از یکسال بعد یعنی پاییز 98 کوشش هایی برای برگزاری مجمع فوق العاده به منظور برکناری ایرجی صورت گرفت، هرچند که این مجمع به دلیل پس گرفته شدن امضاها با فشاری که گفته شد از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران وارد شده، هرگز برگزار نشد تا رئیس هیئت دوومیدانی پایتخت همچنان بر مسند خود باقی بماند.

پس از تمام این اتفاقات، اوضاع برای یکسال دیگر نیز به همین منوال طی شد؛ تا اینکه طی هفته های اخیر اخباری مبنی بر تخلیه اجباری دفتر هیئت شنیده شده است.

دفتر هیئت دوومیدانی تهران در مجموعه ورزشی شهید شیرودی واقع شده است. طبق توافق هایی که اجرا شده، دفتر هیئت، پیست تارتان و سالن بدنسازی این مجموعه به هیئت دوومیدانی اجاره داده شده تا بتواند بخشی از هزینه هایش را تامین نموده و البته شرایط برای انجام تمرینات دوومیدانی کاران پایتخت نیز فراهم باشد.

با توجه به اینکه دفتر، پیست و سالن بدنسازی اجاره داده شده اند، بنابراین هیئت دوومیدانی باید هر ساله مبلغی را به عنوان اجاره بها به مجموعه ورزشی شهید شیرودی بپردازد، اما تا به امروز این اتفاق نیفتاده است.

گفته می گردد تا به امروز سه نامه اخطار برای هیئت دوومیدانی از سوی مدیریت مجموعه شیرودی ارسال شده و همه آنها بی جواب مانده اند. بر همین اساس قرار است در صورت تداوم این بی توجهی به نامه ها و عدم پرداخت اجاره بهای مدنظر، دفتر هیئت از اختیارش خارج شده و حتی وسایل بیرون برده گردد؛ اتفاقی که عجیب خواهد بود، چرا که تا به امروز سابقه چنین اقدامی در مجموعه های ورزشی وجود نداشته است.

خبرنگار وبلاگ خرید اینترنتی روز گذشته با ایرجی تماس گرفت تا جویای شرایط هیئت گردد، اما وی پاسخ نداد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ خرید اینترنتی بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ خرید اینترنتی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بدهی هیئت دوومیدانی تهران به مجموعه شیرودی، اخطاریه&zwnjها کار را به بحران می&zwnjرساند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی هیئت دوومیدانی تهران به مجموعه شیرودی، اخطاریه&zwnjها کار را به بحران می&zwnjرساند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید