آمادگی کامل نیروی انتظامی در راستای همکاری با علوم پزشکی استان

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، سردار کمک گفت : نیروی انتظامی در راستای همکاری با علوم پزشکی استان آمادگی کامل را دارد.

آمادگی کامل نیروی انتظامی در راستای همکاری با علوم پزشکی استان

سردار نورعلی کمک فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار از؛ با تبریک و گرامیداشت هفته ناجا و حلول ماه ربیع الاول، به اقدامات و برنامه های فرماندهی انتظامی استان ایلام در حوزه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اشاره نمود و گفت : افتخار داریم در کسوت مدافعان امنیت، با حداکثر توان و تعهد در خدمت مدافعات سلامت هستیم.

او با ارزش گذاری و پاسداشت کوشش های پرستاران عزیز وکادر درمانی دانشگاه علوپزشکی که در ایام کرونایی ایثارگونه و مخلصانه در خدمت سلامت اقشار اجتماعی هستند، گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا و با هدف کنترل و پیشگیری از این بیماری، مجموعه فرماندهی انتظامی استان با جدیت در صحنه حضور یافته و متعهدانه در راستا افزایش سلامت و امنیت جامعه نقش آفرینی نموده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تامین سلامت و امنیت مردم از مهمترین احتیاج های بشری است که در دین مقدس اسلام به آن سفارش شده است، گفت: تامین این دو احتیاج مهم از ماموریت های پلیس و دانشگاه علوم پزشکی است.

او به آمادگی کامل نیروی انتظامی در راستای همکاری با علوم پزشکی استان در این خصوص اشاره نمود و اضافه نمود: پلیس ایلام به صورت ویژه در جهت تعامل و همکاری با شما عزیزان در راستای مبارزه با این بیماری در خدمت رسانی حاضر است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام و همکارانش، گفت: قطعا خداوند عظیم اجر و مزد این کوشش های ارزشمند شما را خواهد داد.

انتهای پیغام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آمادگی کامل نیروی انتظامی در راستای همکاری با علوم پزشکی استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی کامل نیروی انتظامی در راستای همکاری با علوم پزشکی استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید