آزاد راه پل زال - چیلات - نجف اشرف تامین اعتبار می گردد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، خبرنگاران/ایلام در نشست مشترک استاندارایلام با معاونان سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت راه و شهرسازی تامین بودجه لازم برای آزاد راه پل زال - چیلات و نجف اشرف پیش بینی شد.

آزاد راه پل زال - چیلات - نجف اشرف تامین اعتبار می گردد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، قاسم سلیمانی دشتکی امروز یکشنبه 12 آبان ماه در نشست مشترک با دکتر پورمحمدی معاون مالی سازمان برنامه و بودجه کشور و دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی ومدیر عامل شرکت ساخت وتوسعه زیر بناهای حمل ونقل کشور خواهان عملیاتی شدن مصوبات سفر هیئت بلند پایه مالی کشور به استان ایلام شد.

وی گفت: بعد از حضور مقامات ارشد مالی کشور به استان و اتخاذ تصمیماتی از جمله ایجاد بزرگراه پل زال، چیلات، نجف اشرف و پیگیری آن در نشست مردادماه امسال با حضور 4 بانک عامل ملی، ملت، سپه و پارسیان و مسئولان ارشد سازمان برنامه و بودجه کشور، ضروری است در جهت عملیاتی نمودن مصوبات اتخاذ شده اهتمام جدی صورت پذیرد.

در این نشست که قیصوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز حضور داشتند پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد بر اساس تفاهم نامه های گذشته نسبت به انعقاد قرارداد با بخش خصوصی و بانک های عامل اقدام گردد.

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، در این نشست سه جانبه مقررشد سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به ایجاد طرح آزاد راه پل زال چیلات نجف اشرف در لایحه بودجه 99 اقدام کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آزاد راه پل زال - چیلات - نجف اشرف تامین اعتبار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزاد راه پل زال - چیلات - نجف اشرف تامین اعتبار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید