کارگروهی برای جلوگیری از قاچاق جوجه یک روزه تشکیل شد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، تهران (پانا) - نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس، می گوید کارگروهی در استانداری کردستان با حضور دستگاه های امنیتی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده تا در شرایط کنونی کشور که با کمبود جوجه یک روزه روبرو هستیم از قاچاق این محصول مقابله نمایند.

کارگروهی برای جلوگیری از قاچاق جوجه یک روزه تشکیل شد

به گزارش خانه ملت، پرویز اوسطی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در مورد قاچاق جوجه یک روزه و تخم مرغ نطفه دار از مرزهای کشور، گفت: متاسفانه شنیده می گردد به صورت غیر رسمی و قاچاق، جوجه یک روزه از مرز های غربی کشور خارج می گردد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخشی از جوجه یک روزه مورد احتیاج مرغداری های بعضی از کشورهای همسایه به وسیله قاچاق تامین می گردد، ادامه داد: برآورد دقیقی در زمینه خروج جوجه یک روزه به صورت کوله بری و قاچاق از ایران وجود ندارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کارگروهی در استانداری کردستان با حضور دستگاه های امنیتی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده تا در شرایط کنونی کشور که با کمبود جوجه یک روزه روبرو هستیم از قاچاق این محصول مقابله نمایند، گفت: حجم میزان خروج جوجه یک روزه به صورت قاچاق از کشور زیاد نیست اما در شرایط فعلی نباید این حداقل قاچاق نیز صورت بگیرد.

اوسطی با تاکید بر اینکه در شرایطی که شرایط بازار مرغ و جوجه یک روزه مطلوب تر باشد و با مازاد فراوری جوجه یک روزه روبرو باشیم می توان مجوز صادرات رسمی این محصول را صادر کرد، گفت: در حال حاضر متاسفانه سود صادرات غیررسمی جوجه یک روزه به جیب قاچاقچیان می رود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کارگروهی برای جلوگیری از قاچاق جوجه یک روزه تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروهی برای جلوگیری از قاچاق جوجه یک روزه تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید