مودیان مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد برای ثبت اظهارنامه خود اقدام نمایند

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ثبت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره پاییز سال جاری در استان تا 15دی ماه معین شده است.

مودیان مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد برای ثبت اظهارنامه خود اقدام نمایند

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی از یاسوج، محمد علی غفاری مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالان مالی می توانند اظهارنامه خود را در مهلت مشخص شده در سامانه www.intamedia.ir ثبت نمایند.

او با بیان اینکه برخورداری از هرگونه بخشودگی جرائم مالیاتی منوط به تسلیم اظهارنامه است، توضیح داد: تعامل با مودیان مالیاتی از اولویت های مهم کار ماموران مالیاتی است.

غفاری تاکید نمود: ثبت و ارائه گزارش فعالیت های مودیان در مدت زمان هر سه ماه یک بار در قالب اظهارنامه فصلی مولفه خوبی از قانونمندی افراد خوش حساب خواهد بود.

اوی بیان نمود: در هشت ماهه نخست سال جاری افزون بر هزار میلیارد ریال از محل ارزش افزوده و مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد که این امر بیانگر نقش مالیات در توسعه عمرانی و مالی جامعه است.

مدیرکل امور مالیاتی استان مطرح نمود: 100 درصد مالیات هدف گذاری شده نیمه نخست سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد محقق شده است.

کهگیلویه و بویراحمد 50 هزار مودی مالیاتی دارد.

س

وبلاگ خرید اینترنتی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مودیان مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد برای ثبت اظهارنامه خود اقدام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مودیان مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد برای ثبت اظهارنامه خود اقدام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید