محصولات نو اپل احتمالاً طی یک کنفرانس مطبوعاتی معرفی خواهند شد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، به گفته مارک گورمن روزنامه نگار مطرح خبرگزاری بلومبرگ، اپل ممکن است تصمیم بگیرد محصولات به جای مانده خود برای سال 2022 را که شامل آیپد پرو های به روزشده، مک مینی و مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی می شود، از طریق یک کنفرانس مطبوعاتی در وب سایت خود به جای برگزاری یک رویداد دیجیتالی به کاربران معرفی کند.

محصولات نو اپل احتمالاً طی یک کنفرانس مطبوعاتی معرفی خواهند شد

این روزنامه نگار معروف در نوترین نسخه از خبرنامه Power On خود گفته که به نظر می رسد اپل احتمالاً محصولات 2022 به جای مانده خود را از طریق بیانیه های مطبوعاتی، به روزرسانی های وب سایت و جلسات توجیهی با اعضای منتخب مطبوعات به جای برگزاری یک رویداد دیجیتالی وارد بازار خواهد کرد. تا پیش از این شایعات حاکی از آن بود که اپل در حال برنامه ریزی برای برگزاری دومین رویداد پاییزی در ماه اکتبر است که روی معرفی مک و آیپد متمرکز خواهد بود، اما ممکن است دیگر چنین رویدادی برگزار نشود.

آن طور که به نظر می رسد، اپل سه محصول نو تا آخر سال 2022 برای معرفی به کاربران در لیست خود دارد: آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی با تراشه M2، مک مینی به روزرسانی شده با تراشه M2 و تراشه معرفی شده M2 پرو و مک بوک پروی 14 اینچی و 16 اینچی به روزرسانی شده. غول دنیای فناوری تراشه M2 را در ماه ژوئن برای مک بوک ایر بازطراحی شده و مک بوک پرو 13 اینچی در رویداد WWDC به کاربران معرفی کرد.

گفته می شود که آیپد پرو 2022 با طراحی نوی وارد بازار تبلت های هوشمند خواهد شد. بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده، آیپد پرو 2022 از هر طرف نمایشگر حاشیه های کمتری خواهد داشت. از آنجایی که این حاشیه ها بسیار کوچک خواهند شد، اپل از یک بریدگی در بالای تبلت برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده می کند. ظاهراً این محصول نو اپل علاوه بر تراشه M2 و قابلیت شارژ MagSafe، مجهز به صفحه نمایش اولد دو لایه است که روشنایی و مقاومت فوق العاده ای دارد. در این نوع نمایشگرها، دو لایه ساطع کننده نور وجود دارد که همین رویه روشنایی آن ها را تا دو برابر افزایش می دهد. این نمایشگر همچنین از نسل نو فناوری LTPO بهره می برد که رفرش ریت متغیر بین 10 تا 120 هرتز را امکان پذیر می کند.

مک مینی نو نیز طبق شایعات، از همان طراحی مک مینی نسل فعلی استفاده خواهد کرد. در حقیقت مک مینی نو از طراحی ساده آلومینیومی استفاده می کند که این شرکت از سال 2010 برای این محصولات خود بهره برده است. در حال حاضر اگرچه مدل پایین رده مک مینی از چیپست M1 بهره می برد، اما انتظار می رود که مدل های قدرتمندتر این کامپیوتر با تراشه های M2 مکس و M2 پرو به زودی در اختیار کاربران قرار بگیرند.

آقای گورمن پیش تر گفته بود که مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی با پردازنده های توانمندتر M2 در دست ساخت هستند. او گفت که طراحی کلی و قابلیت های این دستگاه ها احتمالاً یکسان می مانند. انتظار می رود مدل های نو 14 اینچی و 16 اینچی مجهز به تراشه های نو M2 پرو و M2 مکس باشند که از همان روند تراشه های M1 پرو و M1 مکس سال گذشته اپل تبعیت می کنند. ظاهراً این محصولات بر روی بخش گرافیکی تمرکز خواهند کرد و کاربران حرفه ای که نیاز به انجام کارهای سنگین نظیر ویرایش ویدیو، کدنویسی و موارد دیگر دارند، بسیار مناسب خواهند بود.

باید دید در روزهای آینده چه اخبار دیگری در مورد این محصولات معرفی نشده اپل منتشر می شود.

منبع: Macrumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "محصولات نو اپل احتمالاً طی یک کنفرانس مطبوعاتی معرفی خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات نو اپل احتمالاً طی یک کنفرانس مطبوعاتی معرفی خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید