سیاست جالب فرهاد مجیدی در استقلال

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، اظهارنظر چند روز قبل فرهاد مجیدی مبنی بر زیر نظر داشتن دو بازیکن خارجی و دو بازیکن داخلی برای جذب در نیم فصل باعث شد تا سیلی از حدس ها درباره فهرست خروجی و نفرات جدیدی که مد نظر سرمربی آبی ها هستند در رسانه ها و فضای مجازی مطرح گردد.

سیاست جالب فرهاد مجیدی در استقلال

همین حالا در فهرست این تیم نفرات زیادی حضور دارند و ترافیک عجیبی در بعضی پست ها وجود دارد. در این خصوص حتی کار به جایی رسیده که فرهاد مجیدی برای هر مسابقه مجبور است 4، 5 بازیکن خود را از فهرست 20 نفره خارج کند و آن ها را روی سکو بفرستد.

از آنجایی که بازی نکردن و حتی ننشستن روی نیمکت برای هیچ فوتبافهرستی خوشایند نیست، پیش بینی می گردد که استقلال در جابجایی نیم فصل بیشترین تعداد خروجی را داشته باشد.

در این باره بابک مرادی که جدایی اش از استقلال قطعی است و بعد از بازی با مس رفسنجان هم با حضور در تمرین رسما از هم تیمی هایش و کادرفنی خداحافظی کرد.

بعلاوه رشید مظاهری که فقط در یک بازی با ذوب آهن به عنوان یار تعویضی به زمین رفته، از شرایطش ناراضی است و معین است که قصد جدایی دارد.

نفرات دیگری هم در استقلال حضور دارند که به خاطر ترافیک بازیکن در پست هایشان کمتر در ترکیب قرار می گیرند. بازیکنانی مثل سعید مهری، آرش رضاوند، محمدرضا آزادی و فردین رابط که درباره نفر آخر باید گفت او حتی یک بار حضور در ترکیب را هم تجربه نکرده است.

در چنین شرایطی طبیعی است با توجه به اظهارنظر مجیدی برای جذب بازیکن در نیم فصل باید فهرست آبی ها خالی گردد تا نفرات تازه جایگزین شوند و این مساله نیازمند جدایی بعضی بازیکنان است.

سیاستی که فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال برای جابجایی در نظر گرفتند، تقویت تیم در راستای حفظ منافع باشگاه است. از آنجایی که باشگاه ها در نیم فصل خیلی کم بازیکنان خوب خود را آزاد می نمایند، طبیعتا باشگاه استقلال کار سختی برای جذب ستاره های تیم های دیگر که مد نظر مجیدی هستند خواهد داشت. از اینرو سیاست استقلالی ها این است بازیکنان توانمند خود را با نفرات مد نظرشان در باشگاه های دیگر معاوضه نمایند.

در این خصوص حدس ها و شایعات متعددی هم مطرح شده است. گفته می گردد استقلال به بعضی باشگاه ها پیشنهاد هایی درباره معاوضه بازیکنانش داده و در صورتی که آن ها راضی به آزاد کردن ستاره تیم شان شوند حاضر است نفراتی که کمتر مد نظر مجیدی هستند، آزاد کند.

هریک از این بازیکنان می توانند در تیم های دیگر ستاره باشند؛ بنابراین استقلال درفصل جابجایی دست بالایی برای جابه جایی و انتقال دارد.

در چنین شرایطی می توان 6 بازیکنی که نام شان برده شد، مهره های کلیدی استقلال در جابجایی دانست. در اوضاعی که باشگاه های دیگر ستاره های تیم خود را آزاد نمی نمایند، مجیدی و استقلال مزیتی نسبت به تیم های دیگر دارند تا با معاوضه بازیکنان و دادن نفراتی که تیم های دیگر در آن ها ضعف دارند، بازیکنان مد نظر خود را به خدمت بگیرند واین مساله به تقویت تیم و توازن در فهرست بازیکنان برای نیم فصل دوم یاری خواهد نمود.

چند روز دیگر جابجایی زمستانی به طور رسمی آغاز می گردد و به نظر می رسد با آغاز این مساله بیشتر درباره مهره های مد نظر فرهاد مجیدی اطلاعات به دست بیاوریم و اخبار در این خصوص دوباره داغ گردد.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "سیاست جالب فرهاد مجیدی در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست جالب فرهاد مجیدی در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید