تفریح کلمه ساز فراوری می گردد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، خبرگزاری خبرنگاران-سرگرمی کلمه ساز از تازه ترین محصولات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است که با همکاری شرکت بازی تا فراوری می گردد.

تفریح کلمه ساز فراوری می گردد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ خرید اینترنتی به نقل از روابط عمومی کانون، تفریح کلمه ساز با دارا بودن حروف انگلیسی با هدف یاری به آموزش زبان انگلیسی برای بچه ها و نوجوانان و با مشارکت و سرمایه گذاری شرکت بازی تا در مرحله طراحی و پیش فراوری قرار گرفته است.

این تفریح با شمارگان 10 هزار عدد برای گروه سنی 8 سال به بالا طراحی و فراوری خواهد شد، اما بچه ها در گروه های سنی پایین تر نیز با توجه به سطح آشنایی به زبان انگلیسی می توانند از این بازی استفاده نمایند.

امروزه در سیستم های آموزشی سراسر جهان در کنار کتاب، از ابزارهای یاری آموزشی استفاده می گردد و این تفریح نیز در گروه تفریح های آموزشی و یاری آموزشی قرار گرفته است.

مدیر شرکت بازی تا درباره این محصول گفت: زبان آموزان، بچه ها و نوجوانان با این تفریح، آموزش آسان تر و یادگیری ماندگارتری را در قالب بازی و آموزش تجربه خواهند کرد و همان طور که در شعار بازی آورده شده، بدون محدودیت می توانند کلمات انگلیسی در سطوح مختلف بسازند.

آقای محسن رجبی اضافه نمود: این بازی در کنار آموزش و تقویت مهارت انگلیسی بازیکنان، تمرکز و مهارت یادگیری آنها را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

شرکت بازی تا با طراحی و فراوری تفریح های آموزشی، یاری آموزشی و فکری به علت دقت در طراحی و کیفیت مطلوب محصولات توانسته مخاطبان بسیاری در گروه سنی کودک و نوجوان در سطح کشور داشته باشد.

تفریح ذره بین که تا به امروز چهار بار تجدید فراوری شده از دیگر همکاری های مشترک اداره کل تفریح های سازنده و بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با شرکت بازی تا است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تفریح کلمه ساز فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریح کلمه ساز فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید