بازیکنان به اعتبارِ من به تیم پیغام آمده بودند

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، پس از حذف تیم پیغام مشهد از رقابت های لیگ برتر والیبال، خراسان با دو نماینده در رقابت های لیگ دسته یک شرکت خواهد نمود.

بازیکنان به اعتبارِ من به تیم پیغام آمده بودند

جبار قوچان نژاد در مصاحبه با وبلاگ خرید اینترنتی درباره حضور نماینده خراسان در لیگ دسته یک گفت: خواستیم حداقل یک نماینده در لیگ دسته یک داشته باشیم. یک تیم از نیشابور و یک تیم از مشهد در مسابقات حضور خواهند داشت. هنوز نام تیم مشهدی تعیین نیست، من نیز در کادر فنی تیم حضور ندارم و تنها تیم را حمایت می کنم.

سرمربی پیشین تیم پیغام خراسان ادامه داد: الزاما تمام تیم بومی خواهد بود، هدفمان این است جوانان مشهد آپدیت شوند تا در آینده والیبال خراسان نمایندگان خوبی داشته باشد. انتظاری برای کسب سهمیه لیگ برتر از این تیم نداریم اما در آینده قطعا چهره های خوبی از خراسان خواهید دید.

وی در ادامه درباره حذف سهمیه مشهد در لیگ برتر والیبال گفت: تیم پیغام هیچ پشتوانه اقتصادی نداشت. در سال 97 تیم را تشکیل دادم و بازیکنانی مانند موسوی و مصطفی وند را جذب تیم کردم. همه بازیکنان به اعتبارِ اسم من به مشهد آمدند و همان طور که دیدید نتایج خوبی هم در لیگ به دست آمد. سال 98 از تیم جدا شدم و همه چیز صفر تا صد دستِ دوستان بود و در نهایت نیز تیم حذف شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازیکنان به اعتبارِ من به تیم پیغام آمده بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان به اعتبارِ من به تیم پیغام آمده بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید