مقاله: بازسازی آشپزخانه چه مراحلی دارد؟

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، رنگ المانی است که می تواند فضای یک خانه یا آشپزخانه را به کل دگرگون کند. استفاده از رنگ سفید در طراحی و اجرای کابینت ها و استفاده از ویترین هایی در دو طرف آشپزخانه (با پوشش شیشه ای) یک چهره متفاوت به هر آشپزخانه ای می دهد. همخوانی ویترین ها با کابینت های داخلی که در طراحی آنها هم از شیشه استفاده شده، یک همگونی تماشایی را ایجاد می نمایند. وجود پنجره در یک آشپزخانه، نور طبیعی را به داخل انتقال می دهد که یک نکته مثبت در بازسازی آشپزخانه است.

مقاله: بازسازی آشپزخانه چه مراحلی دارد؟

در بازسازی آشپزخانه قسمت هایی برای قرار دادن یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و دیگر وسایل برقی در نظر گرفته می گردد. بهتر است کابینت بالای یخچال (که وسایل سبکی در آن قرار داده می گردد)، فشار زیادی به یخچال وارد نکند. یک ایده این است که در کنار یخچال ها کابینت های بلند و عمودی یک تکه طراحی گردد که بتوانند بعضی از وسایل برقی عظیم مانند ماشین ظرفشویی و لباسشویی را از دید پنهان نمایند. گاهی با توجه به درخواست صاحبخانه، این درها که از جنس کابینت ها هستند، برای یخچال هم طراحی می شوند؛ به این صورت تمامی وسایل عظیم از دید پنهان می شوند.

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، جزیره به یک کابینت یا مجموعه ای از کابینت ها گفته می گردد که با دیگر کابینت های آشپزخانه تماسی ندارند و عموما در مرکز آشپزخانه قرار دارند. طراحی جزیره طوری انجام می گردد که در عین جدا بودن، یکپارچگی طراحی دکوراسیون آشپزخانه حفظ گردد. طراحی جزیره در زمان بازسازی آشپزخانه می تواند به صورتی انجام گردد که در دو طرف آن برای قرار دادن وسایل کوچک مثل ظروف دکوراتیو کوچک هم فضا وجود داشته باشد.

منبع مقاله: بازسازی آشپزخانه چه مراحلی دارد؟

به "مقاله: بازسازی آشپزخانه چه مراحلی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازسازی آشپزخانه چه مراحلی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید