انسان های غول پیکر 4 متری واقعا وجود داشته اند!

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، کشف اسکلت انسان غول های پیکر

شک ندارم که در جریان هستید که انسان های امروزی، شکل تکامل یافته اجداد نخستین خود هستند و راه بسیاری را پیموده اند تا به شکل امروزی خو برسند اما برای تاکید هم که شده، می خواهیم تا در حد چند جمله شما را به سفری در زمان ببریم و به سرعت سیر تکامل را آنالیز نماییم اما، این بار می خواهیم از آخر به اول برویم. نسل امروزی بشر در حالت عادی، قدی بین 1.55 تا 2 متر را دارد، سر او گرد است و عمدتا از عقب سر یا جلوی سر، بر آمدگی ندارد، کف دست هایش بسته به جثه او از کوچک تا میانه است و به صورت خلاصه که بگویم، هر انسان معمولی دارای این مشخصات نرمال است. سالیان سال انسان ها کم و بیش با همین خصوصیات زیسته اند اما در زمانی که گونه انسان؛ دارای خصوصیات ژنتیکی اصلاح نشده بوده است، هر کدام از این میزان ها و قد و قوراه هایی که به شما گفتیم، در میزان ای فوق العاده بزرگ موجود بوده است! برای شرح این مسئله در ادامه با ما در خبرنگاران باشید تا به آنالیز کشف اسکلت انسان های غول پیکر در مالیبو بپردازیم.

انسان های غول پیکر 4 متری واقعا وجود داشته اند!

اول از همه لازم می دانم که ابتدا شما را به صبر دعوت کنم زیرا می خواهم تا قبل از این که سر اصل مطلب بروم، کمی از مشخصات انسان های اولیه برای شما بگویم. اجداد باستانی ما که عموما آن ها را انسان های اولیه می نامیم، کمترین مشخصات خود را به ما به ارثیه داده اند زیرا اگر به شبیه سازی و مشابهت هایی که ما با این مدل هایی که امروزه دانشمندان از اجداد انسانی مادر اختیار ما گذاشته اند نگاه کنیم، با یک مقایسه و حساب سرانگشتی متوجه خواهیم شد که، تغییرات بسیاری داشته ایم.

این تغییرات که بسیاری آن را پیشرفت در ظاهر بشر می دانند، شاید باید یک موهبت ژنتیکی برای انسان های نسل فعلی محسوب شوند زیرا به طور مثال تصور کنید که قد انسان ها بین 3 تا 5 متر به طور می بود، آن و قت شما به همین مقدار دست ها، پاها، … را بزرگ می کردید.

به طور مثال اگر واژه شهر سوخته را در اینترنت جستجو کنید، یکی از گزینه هایی که برای شما نمایان می گردد، کشف اسکلت بزرگ ترین انسان است.

در این گزارش از کشف اسکلت انسان غول پیکر این چنین آمده است که افرادی در این مابین یافت شده اند که میانگین قدشان بین 3 تا 4 متر بوده است. یکی از بزرگ ترین اسکلت های کشف شده در جهان، در شهرسوخته کشف شده که متعلق به یک مردی بین 35 تا 40 ساله است و دقیقا بین 5 متر و 21 سانتی متر قد داشته است که این خود به عنوان بلندترین اسکلت دیده شده در عصر باستان شناخته می گردد.

اما اسکلت هایی که در سال 1908 در مالیبو و هم در غاری در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی به تازگی پیدا شده است که حتی شاید از این اسکلت هم بزرگ تر بوده باشد.

به تازگی بعضی از گروه های تحقیقاتی در یکی از غارهای آفریقای جنوبی در منطقه ای نزدیک به ژوهانسبورگ و مالیبو، مجموعه ای از استخوان های حداقل 15 نفر را پیدا نموده اند که درواقع می توانند پرده از رازها درباره مشخصات ژنتیکی و ظاهری انسان ها و بعلاوه منشاء حیات انسان ها را برملا نماید و یافته های بسیاری را که در جهان در حال حاضر وجود دارد را به چالش بکشاند.

طبق گفته های پروفسور لی برگر، که رئیس گروه تحقیقاتی در ژوهانسبورگ بود، تخمین می زند که این افراد احتمالاً 3 میلیون سال قبل در آفریقا می زیسته اند و در انتهای دالانی دفن شده بودند.

او در رابطه با این کشف گفت که اطلاعات به دست امده از این اسکلت ها بی شک ما را به یک نظریه مهم و قطعی درباره نیاکان و اجدادمان خواهد رساند.

گونه تازهی از اجداد انسانی را که آنان را به نام هومو نالدی که در زبان سوتو به معنای ستاره است نانیده اند، کشف شده اند.

این انسان های تازه دارای دست ها و پاهایی شبیه یک انسان هستند و همچون گونه های فعلی، راست قامت هستند اما این تفاوت در آن ها وجود دارد، شانه ها و جمجمه های این گونه انسانی فرق دارد.

این اسکلت های کشف شده در ژوهانسبورگ به باور بعضی از پژوهشگران، قابلیت رفتارهای آیینی را در خود داشته اند. خبرگزاری های مختلف در سراسر جهان این حبر را منتشر نموده و گزارش های متفاوتی را درباره آن به انتشار رسانده اند دانشمندان و محققان دانشگاه ویت واتراستراند در آفریقای جنوبی و در ژوهانسبورگ که در سال 2013 به این کشف گسترده رسیدند، در جهان بابت پیدا کردن این اسکلت ها و فسیل ها به افتخار و معروفیت بسیار زیادی رسیدند.

سخنگوی انستیتوی ماکس پلانک برای انسان شناسی فرگشتی در لایپزیگ آلمان در این رابطه اظهار نظر نموده اند که تا به الان، بیش از 1550 قطعه استخوان از این مجموعه استخراج شده است و البته هنوز هم معلوم نیست که چه تعدادی در غار به صورت دقیق موجود است.

انستیتوی ماکس پلانک آلمان پس از این کشف، درخواست مشارکت در این تحقیقات را داد و در حال حاضر نیز در این تحقیقات، شرکت دارد. به گفته محققان و دانشمندان، این کشف تا به الان بزرگ ترین یافته فسیلی به هم پیوسته از بقایای انسانی است که در قاره آفریقا کشف شده است.

جالب است بدانید که برای استخراج این اسکلت ها، به افرادی احتیاج بوده است که اندامی باریک و ظریف دارند و علت آن هم این است که این فسیل ها در حفره های دور از دسترسی در غار قرار گرفته اند و فقط به وسیله آبراهه هایی باریک می توانسته اند به آن ها دست پیدا نمایند. از آفریقای جنوبی و ژوهانسبورگ که بگذریم، به مالیبو می رسیم.

در سال 19085 میلادی یعنی دقیقا 110 سال پیش، 14 اسکلت انسان غول پیکر در این جزیره پیدا شد که مقدار هر کدام بین 3 تا 5 متر بود

ولی این نکته را به خاطر داشته باشید که تا به الان لقب بلندترین انسانی که بر روی کره زمین می زیسته است با اختلاف به اسکلت همان مردی که در شهر سوخته پیدا شده است، می رسد.

منبع: الی گشت

به "انسان های غول پیکر 4 متری واقعا وجود داشته اند!" امتیاز دهید

1 کاربر به "انسان های غول پیکر 4 متری واقعا وجود داشته اند!" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسان های غول پیکر 4 متری واقعا وجود داشته اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید