اشمایکل: خیلی زود است که هندرسون بخواهد جانشین دخه آ در منچستریونایتد گردد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، دروازه بان پیشین منچستریونایتد معتقد است دروازه بان جوان شیاطین سرخ هنوز راه درازی برای جانشینی داوید دخه آ دارد.

اشمایکل: خیلی زود است که هندرسون بخواهد جانشین دخه آ در منچستریونایتد گردد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، دین هندرسون، دروازه بان 23 ساله منچستریونایتد که در فصول گذشته به طور قرضی در تیم هایی استوک پورت کانتی، گریمسبی تاون و شروزبری تاون بازی نموده، از سال 2018 به طور قرضی در شفیلدیونایتد حضور دارد و یاری شایانی به این تیم برای صعود به لیگ برتر انگلیس کرد. نمایش های درخشان وی در ترکیب این تیم در سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس باعث شده تا بحث بازگشت او به منچستریونایتد در سرانجام فصل مطرح گردد، جایی که می تواند رقیب سرسختی برای داوید دخه آ 29 ساله برای ایستادن در درون دروازه سرخپوشان منچستر باشد.

پیتر اشمایکل که خود سال ها مسئول حفاظت از دروازه شیاطین سرخ بود و یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ این باشگاه به شمار می رود، در پیغام تصویری زنده در حساب کاربری رسمی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: آیا جداً کسی هست که بخواهد داوید دخه آ را در درون دروازه نگذارد و همین حالا به جایش دین هندرسون را در ترکیب بگذارد؟ در خصوص پتانسیل هندرسون شک و تردیدی نیست اما او تنها یک فصل در لیگ برتر در تیمی بازی نموده که فرایند فوق العاده ای در این لیگ داشته است.

وی اضافه نمود: هندرسون باید یک فصل دیگر توانایی هایش را نشان دهد، درست مانند این فصل، او باید یک فصل دیگر هم توانایی هایش را به نمایش بگذارد تا همه را متقاعد کند که او گزینه درستی برای پست دروازه بانی منچستریونایتد است. واقعاً تفاوت زیادی بین شماره یک بودن در استادیوم برامال لِین و شماره یک بودن در استادیوم اولدترافورد وجود دارد. حتی بین بازیکن شفیلدیونایتد بودن و بازیکن منچستریونایتد بودن، تفاوت زیادی هست.

اشمایکل 56 ساله که خود با منچستریونایتد به عناوین قهرمانی مختلفی از جمله پنج قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته، در ادامه گفت: من بازیکنان و مهاجم گلزن زیادی را دیده ام که با شهرت زیادی به منچستریونایتد آمده اند اما در این تیم نتوانسته اند به وعده هایی که داده بودند، عمل نمایند. شرح چرایی این اتفاق، ساده است چون فشار در اولدترافورد کاملاً متفاوت است.

وی اضافه نمود: برای تان مثالی می زنم. اگر هندرسون در شفیلدیونایتد مرتکب اشتباهی گردد که تا آنجایی که یادم می آید تنها یک اشتباه مقابل لیورپول مرتکب شد، مردم و هوادران با خود می گویند اوه، اشکال ندارد، او دروازه بان جوان و مستعدی است و ...، چون برای شفیلدیونایتد بازی می نماید اما اگر دین این اشتباه را در اولدترافورد و برای منچستریونایتد مرتکب گردد، سپس تیتر یک رسانه ها در طول هفته تا بازی بعدی خواهد شد، جایی که رسانه ها توانایی های او را زیرسؤال خواهند برد.

دروازه بان اسطوره ای منچستریوناید در سرانجام گفت: فشار در باشگاه منچستریونایتد و در بیرون از باشگاه واقعاً متفاوت است. اگر شما در شفیلدیونایتد مرتکب اشتباهی شوید، خب مسئله ای نیست چون همه انتظار ندارند که در هر بازی به پیروزی برسید اما وقتی برای باشگاه های بزرگتر بازی می کنید، داستان فرق می نماید. پس بهتر است شرایط پیشرفتی دین هندرسون رو زیرنظر بگیریم، اما به نظر من خیلی زود است که او بخواهد جانشین دخه آ گردد. پس پاسخ این پرسش که دخه آ یا هندرسون؟ تنها یک پاسخ دارد و آن دخه آ است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اشمایکل: خیلی زود است که هندرسون بخواهد جانشین دخه آ در منچستریونایتد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشمایکل: خیلی زود است که هندرسون بخواهد جانشین دخه آ در منچستریونایتد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید