رسانه ایتالیایی: مبارزه طارمی و خط حمله پورتو با زوج رونالدو - موراتا

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، رسانه ایتالیایی دیدار چهارشنبه شب پورتو و یوونتوس را مبارزه خط حمله های 2 تیم دانست و از نیمکت نشینی بوفون و حضور شزنی صحبت کرد.

رسانه ایتالیایی: مبارزه طارمی و خط حمله پورتو با زوج رونالدو - موراتا

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ خرید اینترنتی، چهارشنبه شب در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا پورتو در خانه میزبان یوونتوس است و مهدی طارمی می خواهد مقابل رونالدو و تورینی ها قرار گیرد.

طارمی که در این روز ها درخشان ترین روز های فوتبالی اش را می گذارند می خواهد مقابل یوونتوس نیز به گل دست یابد. او بامداد امروز در دیدار مقابل بائویستا و دربی شهر پورتو دوباره گلزنی کرد و باعث تساوی تیمش شد. ستاره ایرانی اکنون در 6 بازی متوالی است که برای پورتو گلزنی کرده و باید دید این فرایند ادامه پیدا می کند یا خیر.

رسانه ایتالیایی blastingnews در خصوص دیدار چهارشنبه شب پورتو و یوونتوس صحبت کرد و این مسابقه را مبارزه خط حمله های 2 تیم دانست. این رسانه نوشت که پورتو با کورونا-مارگا-طارمی و یوونتوس با زوج رونالدو و موراتا برای گلزنی تلاش خواهند کرد.

پورتو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تنها به منچسترسیتی باخت و توانست به 4 برد، یک تساوی و یک باخت دست یابد و با 14 امتیاز به عنوان گروه دوم صعود کند. از طرف دیگر یوونتوس در گروه بارسلونا صدرنشین شد و با 15 امتیاز به مرحله حذفی رسید.

رسانه ایتالیایی blastingnews نوشت که انتظار می رود پورتو با سیستم 3-3-4 بازی کند و کونسیسائو با خط حمله کورونا، مارگا و طارمی به مصاف تورینی ها برود.

ترکیب احتمالی پورتو مقابل یوونتوس به شرح زیر است:

دروازه بان: مارچسین

مدافعان: پپه، امبمبا، مانافا و زایدو

هافبک ها: سرخیو اولیورا، اوریبه و اوتاویو

مهاجمان: کورونا، مارگا و طارمی

از طرفی یوونتوس انتظار می رود با شزنی در این مسابقه حاضر شود و بوفون نیمکت نشین باشد. سیستم پیرلو برای این دیدار نیز 2-4-4 پیش بینی می شود و بیانکونری با زوج رونالدو و موراتا این دیدار را آغاز کند. در قسمت های کناری نیز فدریکو کیه زا و کوادرادو تلاش خواهند کرد تا تیم یووه مقابل پورتو به گلزنی دست یابد.

ترکیب احتمالی یوونتوس مقابل پورتو به شرح زیر است:

دروازه بان: شزنی

مدافعان: بونوچی، دلیخت، ساندو و دنیلو

هافبک ها: مک کنی، ربیو، کیه زا و کوادرادو

مهاجمان: موراتا و کریستیانو رونالدو

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رسانه ایتالیایی: مبارزه طارمی و خط حمله پورتو با زوج رونالدو - موراتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ایتالیایی: مبارزه طارمی و خط حمله پورتو با زوج رونالدو - موراتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید