آغاز فرصت ثبت نام فراگیر ارشد پیام نور و کنکور دکتری 1400 ، ارشد پزشکی امسال تکمیل ظرفیت ندارد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

آغاز فرصت ثبت نام فراگیر ارشد پیام نور و کنکور دکتری 1400 ، ارشد پزشکی امسال تکمیل ظرفیت ندارد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ خرید اینترنتی، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

ثبت نام آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور از امروز، پنجم آذرماه آغاز شد

متقاضیان شرکت در بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می توانند تا 12 آذرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند. آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 17 بهمن ماه برگزار خواهد شد که بر اساس اعلام دانشگاه پیام نور طبیعتاً با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، این تاریخ ممکن است تغییر کند.

ثبت نام کنکور دکتری 1400 آغاز شد

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1400 از دوم آذر آغاز شده است و زمان ثبت نام تا یکشنبه 9 آذر 99 ادامه دارد. ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

سهمیه های مربیان، رزمندگان و ایثارگران در کنکور دکتری 1400 اعلام شد

با توجه به برگزاری آزمون دکتری 1400 در روز جمعه 15 اسفندماه 99 و آغاز ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، در دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر شده این کنکور دو سهمیه رزمندگان و ایثارگران و سهمیه مربیان در کنکور دکتری سال 1400 معین شده است.

تکمیل ظرفیت پذیرش آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی اجرا نخواهد شد

طبق مصوبه چهاردهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش وزارت بهداشت، تکمیل ظرفیت پذیرش آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1399 اجرا نخواهد شد. نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های علوم پزشکی نیز سه شنبه 5 آبان ماه 99 بر روی سایت سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته بود.

دروس رشته های علوم پزشکی مجازی سازی می شود

سید ناصر استاد رییس دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مجازی به دنبال تصمیمات گرفته شده در شورای عالی آموزش مجازی و در راستای تحقق عدالت آموزشی برای کلیه دانشجویان گروه علوم پزشکی کشور اقدام به مجازی سازی دروس این رشته ها با همکاری دبیرخانه های مربوطه کرده است. تمامی مدرسان برنامه توسط دبیرخانه شورای تخصصی دندانپزشکی معرفی شده و برنامه ها زیر نظر این دبیرخانه انتخاب شده اند. این محتوا ها بر روی سامانه موکس کشوری آرمان به تدریج بارگذاری و به صورت رایگان ارائه می شود.

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1400 اعلام شد

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1400 برای سال تحصیلی 1401-1400 از 29 بهمن ماه 99 آغاز خواهد شد و تا 10 اسفند ماه 99 ادامه دارد. دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، هفته آخر بهمن ماه از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. آزمون طبق روال سال های گذشته در کلیه مراکز استان بجز استان های البرز و خراسان شمالی، برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی اعلام شد

آزمون مرحله دوم انفرادی دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی که پیش از این قرار بود 15 آبان ماه 99 در دانشگاه های علوم پزشکی قطب مناطق دهگانه آمایشی سراسر کشور برگزار شود، با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی برعدم برگزاری آزمون های حضوری، به تعویق افتاد. طبق اعلام مرکز سنجش و آموزش پزشکی تقویم آزمون های علوم پزشکی سال 99، این آزمون 18 دی ماه 99 برگزار خواهد شد.

6 برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان از سوی وزارت علوم به تصویب رسید

طاهر روشندل معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، از بارگذاری 6 برنامه درسی پس از تصویب در گروه هماهنگی برنامه ریزی تربیت معلم و کمیسیون برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم بر روی سایت این وزارتخانه خبر داد.

اعلام جزئیات درج تاریخ فراغت از تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد

با اعلام بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد گفت: تاریخ فراغت از تحصیل دانش آموختگان تمام دوره های تحصیلی کاردانی و کارشناسی در دوره تابستان 99-98؛ فارغ التحصیلانی که امتحان دروس معرفی به استاد آن ها تا تاریخ 15 آبان برگزار شده است و همچنین دانش آموختگان دوره های تحصیلات تکمیلی که از اول مهرماه تا 15 آبان ماه از پایان نامه خود دفاع کرده اند، 31 شهریورماه قید می شود.

برگزاری مجازی تمام امتحانات پایان ترم دانشجویان

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم گفت: با توجه به پیش بینی ها امتحانات پایان ترم دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار می شود؛ مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد و ما بتوانیم به صورت حضوری امتحانات را برگزار کنیم.

نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت اعلام شد

نتایج آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال 1399 گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی در سایت مرکز سنجش به نشانی Sanjeshp.ir قابل مشاهده است طبق آخرین آمار یک هزار و 587 نفر (597 نفر مرد و 990 نفر زن) در آزمون پذیرفته شده اند.

مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیئت علمی علوم پزشکی تا 14 آذرماه تمدید شد

مهلت ثبت نام هفدهمین فراخوان جذب اعضای هیئت علمی علوم پزشکی تا 14 آذرماه تمدید شده است و این فرصت دیگر تمدید نمی شود. هفدهمین فراخوان جذب به منظور استخدام عضو هیئت علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه ها دانشکده های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به وزارت بهداشت منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آغاز فرصت ثبت نام فراگیر ارشد پیام نور و کنکور دکتری 1400 ، ارشد پزشکی امسال تکمیل ظرفیت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز فرصت ثبت نام فراگیر ارشد پیام نور و کنکور دکتری 1400 ، ارشد پزشکی امسال تکمیل ظرفیت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید