شروع به کار تنها ناشر حوزه زیست فناوری در ایران

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، به گزارش خبرگزای کتاب ایران، انتشارات زیست فناوری ایران با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره پروانه 15473، به سردبیری پروفسور داریوش فرهود؛ پدر علم ژنتیک ایران و مدیرمسئولی دکتر زینب مسگر طهرانی، با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری و جمعی از اساتید برجسته دانشگاهی، با هدف نشر آثار کاربردی و ارزنده پژوهشگران و اندیشمندان ایرانی در این حوزه فعالیت خود را شروع نموده است.

شروع به کار تنها ناشر حوزه زیست فناوری در ایران

معرفی نویسندگان برتر کشور، ترویج فرهنگ کتاب نویسی، توسعه دانش زیست فناوری به وسیله آموزش مهارت های کاربردی با استفاده از کتاب و همچنین، حفظ دانش و تجربیات اساتید برجسته علوم زیست فناوری به وسیله انتشار آثار آن ها، ازجمله اهداف انتشارات زیست فناوری است.

پروفسور داریوش فرهود، دکتر مصطفی قانعی، دکتر هادی شیرزاد، دکتر داریوش نوروزیان، دکتر فاطمه اشرفی و دکتر دلارام درود از اعضای دائم هیأت تحریریه و داوری آثار در این انتشارات هستند.

بنابر اعلام ستاد توسعه زیست فناوری، تمامی نویسندگان تنها به وسیله شرکت در فراخوان های پذیرش آثار که به صورت سه ماه یک بار در طول سال برگزار می گردد، می توانند نسبت به ارائه آثار خود برای نشر در انتشارات زیست فناوری اقدام نمایند. پذیرش آثار به صورت هوشمند و تمام الکترونیک است و علاقه مندان به ارسال آثار در حوزه زیست فناوری و آشنایی با خدمات این انتشارات می توانند به سایت www.biotechpub.com مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "شروع به کار تنها ناشر حوزه زیست فناوری در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار تنها ناشر حوزه زیست فناوری در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید