والیبال

یورو 2016 و شهرهای میزبان آن: نیس و استادیوم آلیانز ریویرا

نیس، دومین شهر محبوب توریستی فرانسه پس از پاریس، به هوای شرجی و موقعیت خارق العاده اش میانه دریای مدیترانه و کوه های شمال معروف است. این شهر که در 30 کیلومتری مرز ایتالیا قرار گرفته است، در طول تاریخ بارها و بارها دست به دست شده و در نهایت در سال 1860 به فرانسه...

8 اردیبهشت 1401

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال برای اردوی المپیک اعلام شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، با اعلام ولادیمیر آلکنو تیم ملی والیبال مردان ایران جهت حضور در بازی های المپیک توکیو تمرینات خود را از شنبه دوازدهم تیرماه با حضور 19 بازیکن شروع می نماید.

19 مرداد 1400

الکنو دوتغییر در تیم ملی والیبال ایجادکرد، درالمپیک نتیجه می گیریم

به گزارش خبرنگاران، مسعود آرمات سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور در مورد بازی های والیبال و عملکرد الکنو گفت: الکنو در زمان ورود خود به ایران تا مسابقات زمان کمی را داشت و به همراه دستیارش سعی کرد که سیستمی که در روسیه از تیم دیده بودیم را اجرایی...

28 تیر 1400

بازیکنانم اعتماد به نفس و خودباوری ندارند

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال سایپا تهران امروز در چارچوب دیدارهای هفته نهم رقابت های لیگ برتر والیبال با نتیجه 3 بر یک تیم آذرباتری ارومیه را شکست داد.

19 آذر 1399

بازیکنان به اعتبارِ من به تیم پیغام آمده بودند

به گزارش خبرنگاران، پس از حذف تیم پیغام مشهد از رقابت های لیگ برتر والیبال، خراسان با دو نماینده در رقابت های لیگ دسته یک شرکت خواهد نمود.

18 مهر 1399

شهنازی: تعطیلی طولانی مدت لیگ مفید نیست، بازیکن پیکان حداقل 5 جلسه باید محروم گردد

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: تیم هایی مثل سایپا و ورامین در اوج آمادگی هستند و تعطیلی طولانی مدت لیگ آنها را از فرم ایده آل خارج می نماید.

27 دی 1398

جشنواره ورزشی پاییزه دانشگاه اراک از 11 آبان شروع می گردد

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه اراک گفت: جشنواره ورزشی پاییز با 20 رشته ورزشی از 11 آبان در خوابگاه ها و محوطه دانشکده ها شروع می گردد.

28 آذر 1398