جشنواره ورزشی پاییزه دانشگاه اراک از 11 آبان شروع می گردد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه اراک گفت: جشنواره ورزشی پاییز با 20 رشته ورزشی از 11 آبان در خوابگاه ها و محوطه دانشکده ها شروع می گردد.

جشنواره ورزشی پاییزه دانشگاه اراک از 11 آبان شروع می گردد

کریم زهره وندیان، مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه اراک در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ خرید اینترنتی، به برنامه های تربیت بدنی دانشگاه اشاره نمود و گفت: در حوزه فوق برنامه در چند قسمت برنامه ریزی داریم؛ اول در بحث ورزش همگانی است و برای دانشجویان در حوزه های ورزش های سالنی و غیرسالنی برنامه هایی را ترتیب داده ایم.

زهره وندیان بیان نمود: این برنامه ها متمرکز بر ورزش های همگانی است که شامل ورزش های بومی و محلی و همچنین کوهنوردی و گلگشت می گردد. برای برنامه های کوهنوردی سرویس و پذیرایی از دانشجویان را دانشگاه تأمین می نماید و در هر ترم در چند مرحله انجام می گردد.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه اراک ادامه داد: کلاس های آموزشی و توجیهی نیز در زمینه ورزش های بومی و محلی برای دانشجویان در سطح دانشگاه برگزار می گردد.

زهره وندیان گفت: جشنواره های ورزشی همگانی نیز به صورت فصلی در دانشگاه برگزار می گردد و در این جشنواره ها دانشجویان می توانند در رشته های ورزشی همگانی مانند طناب زنی، پرتاب توپ و طناب کشی و ... به رقابت بپردازند.

وی شرح داد: در فصل پاییز 20 رشته در نظر گرفته ایم و این جشنواره از 11 آبان در خوابگاه ها و محوطه دانشکده ها شروع خواهد شد.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه اراک به برگزاری جشنواره ورزشی زمستانی نیز در این دانشگاه اشاره نمود و گفت: رشته های ورزشی جشنواره زمستانی به دلیل شرایط آب و هوایی کمتر از جشنواره زمستانی است، با این حال در رشته های مختلف برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه برای همه رشته های ورزشی معرفی شده از سوی وزارت علوم در دانشگاه تیم وجود دارد، گفت: دختران در 14 رشته و پسران در 16 رشته در تیم های ورزشی دانشگاه حضور دارند، درواقع در رشته هایی مانند والیبال، بسکتبال، تیراندازی، هندبال، شطرنج و بسیاری رشته های دیگر در دانشگاه تیم داریم و به فکر توسعه تیم های ورزشی دانشگاه نیز هستیم.

وی ادامه داد: برنامه ریزی هایی برای دریافت تجهیزات رشته هایی مانند هاکی، از فدراسیون این ورزش در حال اجرا است و امیدواریم به زودی این رشته در دانشگاه ما فعال گردد.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه اراک با اشاره به اینکه بعضی دانشجویان این دانشگاه در ورزش های مختلف عنوان قهرمانی در سطح ملی و بین المللی دارند، گفت: در رشته های قایقرانی کانوپولو، کاراته، سنگ نوردی و بعضی رشته های دیگر دانشجویان دانشگاه اراک پیروز به کسب عنوان های قهرمانی ملی و بین المللی شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جشنواره ورزشی پاییزه دانشگاه اراک از 11 آبان شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ورزشی پاییزه دانشگاه اراک از 11 آبان شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید