کاربران اینستاگرام می توانند ریلزهای خود را در فیسبوک نیز منتشر نمایند

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، متا روز سه شنبه بعضی از ویژگی های تازه فیسبوک و اینستاگرام را با هدف رقابت با تیک تیک معرفی کرد. کاربران اینستاگرام، علاوه بر امکان ایجاد ویدیوهای ریلز با استوری های به اشتراک گذاشته، اکنون می توانند ویدیوهای ریلز خود را در فیسبوک نیز منتشر نمایند.

کاربران اینستاگرام می توانند ریلزهای خود را در فیسبوک نیز منتشر نمایند

این شرکت با اجازه دادن به تولیدنمایندگان محتوا جهت اشتراک گذاری محتوا های ریلز یکسان در اینستاگرام و فیس بوک، میخواهد تا مخاطبان بیشتری را جذب این دو اپلیکیشن محبوب کند. با این تفاسیر، کاربران بعلاوه می توانند از برنامه های کسب عایدی ارائه شده به وسیله هر دو پلتفرم استفاده نمایند. شایان ذکر است که قابلیت ریلز در اوایل امسال در دسترس عموم کاربران فیسبوک نهاده شد.

اما این قابلیت، تنها ویژگی تازهی نیست که در اختیار کاربران شبکه های اجتماعی متا قرار می گیرد. تولیدنمایندگان محتوا، اکنون در فیسبوک می توانند با استفاده از استوری هایی که قبلاً به اشتراک گذاشته اند، یک ویدیوی ریلز بسازند و آن را هم در اینستاگرام و هم در فیسبوک به اشتراک بگذارند. با استفاده از این قابلیت، ساختن ریلزهای خاطرانگیز بسیار ساده تر از قبل خواهد بود.

قابلیت دیگری که به زودی در ریلزهای اینستاگرام و فیسبوک ایجاد می گردد، اضافه شدن استیکر Add Yours است که در استوری های اینستاگرام بسیار محبوب واقع شده است. در حقیقت این استیکر به کاربران اجازه می دهد تا با تصاویر به استوری ها پاسخ دهند. اکنون این قابلیت قرار است در ویدیوهای ریلز مورد استفاده قرار بگیرد تا کاربران با ساخت ویدیوهای ریلز مرتبط بتوانند به سایر کاربران پاسخ دهند.

چند هفته پیش، آدام موسری مدیرعامل اینستاگرام، ویدیویی را به اشتراک گذاشت و در آن اعتراف کرد که این شبکه اجتماعی بیش از هر زمان دیگری تمرکز خود را به بخش ریلز معطوف نموده است. او بعلاوه اضافه کرد: این روزها، اشتراک گذاری و مشاهده ویدیوها رشد بسیار خوبی پیدا نموده و ما باید به این تغییر متمایل شویم. با این حال، این قضیه خیلی مورد استقبال کاربران اینستاگرام قرار نگرفت و حتی بعضی از سلبریتی های مشهور نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

به عنوان مثال، کایلی جنر و خواهرش، کیم کارداشیان هر دو پستی را در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشتند که در آن نوشته بود: اینستاگرام را دوباره به اینستاگرام تبدیل کنید. از شبیه به تیک تاک شدن دست بردارید. من فقط می خواهم تصاویر بامزه دوستانم را مشاهده کنم. از طرف همه! بد نیست بدانید حتی دادخواست آنلاینی هم در این رابطه ایجاد شد و بیش از 100 هزار نفر هم آن را امضا کردند تا اینستاگرام را مجاب به برگشتن به حالت اولیه نمایند.

مدیرعامل اینستاگرام نیز بعد از تماشا این حجم از واکنش ها در مورد شبیه شدن به تیک تاک، اظهار داشت که قرار است بعضی از تغییرات ایجاد شده در این پلتفرم را به حالت اولیه برگرداند. در همین زمینه موسری گفت که که نمایش پست ها و ویدیوها به صورت تمام صفحه را که برای جایگزینی حالت معمولی نمایش پست ها معرفی نموده، لغو می نماید و بعلاوه به طور موقت تعداد پست های موجود در فیدهای کاربران که الگوریتم آن ها را توصیه می نماید، کاهش می دهد.

جدا از این حواشی، مدیرعامل شرکت متا یعنی مارک زاکربرگ پیش تر نقشه تازه و پویای اینستاگرام را به کاربران معرفی کرد که به آن ها امکان می دهد مکان های تگ شده محبوب اطراف خود را پیدا نمایند و نتایج آن ها را بر اساس دسته بندی های خاص از جمله رستوران ها، کافه ها و سالن های زیبایی مشاهده نمایند. این شبکه اجتماعی متعلق به متا بعلاوه در جهت حمایت از کسب وکارهای کوچک، میخواهد تا امکان تبدیل ریلز به تبلیغات را با اضافه کردن قابلیت Boosted Reel در دسترس کاربران قرار دهد. باید اشاره کنیم که این ویژگی تازه در فید اصلی، استوری ها، بخش ریلز و حتی اکسپلورر نیز نمایان خواهد شد.

منبع: 9To5mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "کاربران اینستاگرام می توانند ریلزهای خود را در فیسبوک نیز منتشر نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران اینستاگرام می توانند ریلزهای خود را در فیسبوک نیز منتشر نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید