پرسپولیس نیاز به روان شناس دارد، الهلال ایرادات فنی را عیان کرد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، حسین عبدی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره عملکرد پرسپولیس در سه هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال گفت: برای بررسی شرایط فصل جاری پرسپولیس لازم است چند ماهی به عقب برگردیم و عملکرد این تیم را از خاتمه فصل قبل مورد بررسی قرار دهیم. این تیم شاهد اتفاقات زیادی در جابجایی تابستانی بود. پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان هم خوب نبود. الهلال عربستان هم ایرادات فنی این تیم را عیان کرد.

پرسپولیس نیاز به روان شناس دارد، الهلال ایرادات فنی را عیان کرد

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره شکست این تیم مقابل آلومینیوم اراک افزود: ضعف های فنی پرسپولیس نه تنها مقابل آلومینیوم بلکه در دیدارهای قبلی هم نمود داشت. این تیم مقابل فولاد و نساجی هم خوب نبود اما از فرصت های گلزنی خود به خوبی بهره برد تا دو برد کسب کند.

وی با اشاره به ضعف تاکتیکی پرسپولیس شرح داد: استراتژی مالکانه پرسپولیس کمتر از قبل شده است. سرعت بازیکنان برای انتقال توپ از دفاع به خط میانی و حمله بسیار اندک است. پرسپولیس در هر سه بازی گل دریافت کرده است و این نشان از سیر نزولی تیمی دارد که قدرتمندانه دفاع می کرد.

عبدی درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس و ایراداتی که به زوج فرشاد فرجی و سید جلال حسینی گرفته می شود، گفت: هر بازیکنی نسبت به یک ماه گذشته هم ممکن است دچار تغییرات فنی شود. تمام ارکان دفاعی پرسپولیس ایراد دارد. بدون شک نمی توان یک یا دو نفر را مقصر این عامل دانست. در فوتبال روز دنیا نحوه قرارگیری مهاجم در خط حمله هم اهمیت دارد؛ اینکه وقتی دفاع تیمی صورت می گیرد هافبک ها چگونه پاس های حریف را تخریب می کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه بازیکنان تازه وارد با تیم هماهنگ نشده اند. تمام بازیکنان پرسپولیس همچنان ناهماهنگ هستند. سیستم دفاعی ایراداتی دارد. آنچه در پرسپولیس باید به آن توجه شود، حمایت بازیکن کناری است. وقتی یکی از مدافعان پرسپولیس دریبل می خورد کسی برای حمایت از او نمی آید.

عبدی درباره تعویض های یحیی گل محمدی در جریان بازی با آلومینیوم نیز صحبت کرد و گفت: تعجب می کنم بازیکنانی که هرگز بازی نکردند چرا موقع باخت وارد زمین شدند. هر یک از ایده های تعویض در این دیدار ایراداتی داشت. وقتی دو مهاجم را در بین دو نیمه عوض می کنید و گل می خورید تعیین است مهاجم دیگری باقی نمی ماند تا ترکیب را دستخوش تغییرات تهاجمی کند.

سرمربی پیشین پرسپولیس شرح داد: این رفتار نشان می دهد احتمالا هنوز شناخت خوبی از بازیکنان وجود ندارد؛ البته تمام تحلیل ها به عنوان یک کارشناس ساده است. قطعا مربیان تیم بهتر از هر کس می دانند شرایط هر بازیکن به چه شکل است.

پیشکسوت پرسپولیس به یحیی گل محمدی توصیه هایی نیز داشت. او درباره شرایط جاری پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس باید تغییرات زیادی ایجاد کند. شاید اگر جای سرمربی پرسپولیس بودم یکسری افراد که دنبال منافع شخصی نیستند را به عنوان مشاور انتخاب می کردم. پرسپولیس قطعا نیاز به روان شناس هم دارد.

عبدی در خاتمه اظهار داشت: این تیم برای ماندن در قله افتخارات باید تمام جوانب را زیر نظر داشته باشد. مسائل فنی و مسائل روحی در پرسپولیس بسیار اهمیت دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس نیاز به روان شناس دارد، الهلال ایرادات فنی را عیان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس نیاز به روان شناس دارد، الهلال ایرادات فنی را عیان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید