واکنش متفاوت محمود فکری به توقف استقلال

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، محمود فکری، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجد سلیمان که با تساوی یک بر یک به انتها رسید، اظهار کرد: فکر نمی کنم تیمی مانند ما در مسجد سلیمان توانسته باشد به نفت فشار بیاورد و موقعیت های زیادی داشتیم. فوتبال زیبایی هایش همین است و ما به آینده امیدوار هستیم. بازیکنان باید فرایند خوبشان را ادامه دهند و بتوانیم در آینده نتایج خوبی کسب کنیم. مجددا به دو تیم خسته نباشید می گوید.

واکنش متفاوت محمود فکری به توقف استقلال

او درباره انتقاد طرفداران به کادرفنی استقلال گفت: ما یکی از بهترین کادر های ایران از نظر تجربه و دانش دارد. ما هر کاری بکنیم، یک سری افراد هستند که ایراد می گیرند. این خیلی خوب است که از ما ایراد می گیرند و نشان دهنده این است که تیم ما خوب کار می نماید و حرکتش رو به جلو است. جا دارد از تک تک اعضای کادرم تشکر کنم که با تمام وجود کار می نمایند. متاسفانه یک سری استقلالی ها بازیچه دست بدخواهان استقلال می شوند. شما نگاه کنید برای تیم های دیگر انواع و اقسام اتفاقات می افتد، اما هیچ حرفی از آن ها نیست. بار ها به استقلالی ها گفتم که اتحادشان را حفظ نمایند و بازیچه دست بدخواهان استقلال نشوند. ما تمام انرژی مان را می گذاریم که صندلی مان را حفظ کنیم.

سرمربی استقلال درباره تغییرات زیادی که در ترکیب تیمش انجام می دهد، شرح داد: ما از هرکس که آمادگی داشته باشد، استفاده می کنیم، ولی هفته گذشته تغییری نداشتیم. نمی دانم هرکس در خیابان حرفی می زند، شما از من می پرسید؟ ما در این بازی تغییر داشتیم. ما وقتی می بریم و می خواهیم صحبت کنیم، سوالی از ما نمی گردد و این نشان می دهد که این مسائل برنامه ریزی شده است. ما مسائل زیادی داریم، ولی همه فکر می نمایند که استقلال همواره باید برنده بیرون بیاید. مسائلی که ما داریم حتی نفت مسجد سلیمان هم ندارد. با این حال همه ما همراهی می کنیم تا استقلال را به صندلی اصلی اش برسانیم.

منبع: فرارو

به "واکنش متفاوت محمود فکری به توقف استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش متفاوت محمود فکری به توقف استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید