واکنش سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به کسب اسم سومی دنیا

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا در سال 2021 طی روز های 10 تا 13 مهرماه در شهر اسلو نروژ برگزار گردید که در سرانجام تیم ایران به وسیله حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم، کامران قاسم پور در وزن 92 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به مدال طلا، علیرضا سرلک در وزن 57 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن 65 کیلوگرم و محمد نخودی در وزن 79 کیلوگرم به مدال نقره و مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم به مدال دست یافت.

واکنش سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به کسب اسم سومی دنیا

بر همین اساس پس از کسب اسم سومی ایران در رقابت های جهانی، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: من این پیروزی و موفقیت های تیم ملی را به همه مردم که صاحب این پیروزی هستند تبریک گفته و امیدوارم از جامعه کشتی این برد ها را بپذیرند. ما تیم جوان و با میانگین سنی 22 سال داریم، ولی با این همه اوصاف می توانستیم حتی در اوزان 61 و 70 کیلوگرم نتایج بهتری را بگیریم و شانس قهرمانی را هم داشته باشیم.

وی توضیح داد: ما از نظر تیمی سه طلا، سه نقره و یک برنز کسب کردیم و تعداد طلاهای مان با آمریکا و روسیه برابر بود. این لطف خدا و اهل بیت است. جا دارد از شخص علیرضا دبیر تشکر ویژه ای داشته باشم که در همه جور حامی تیم بوده و امکانات لازم را در اختیارمان قرار داد و حاشیه را از تیم دور کرد. خسته نباشید هم به کادر فنی و همه کشتی گیران مان می گویم و امیدوارم در مسابقات بعدی نتایج بهتر باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خاتمه اعلام نمود: همه زحمت خودشان را کشیدند، اینکه با یک برد قهرمان می شدیم، اما و اگر های ورزش هست. ما باید شادمان باشیم که این نتیجه بسیار خوب و تاریخی را گرفتیم. فراموش نکنیم چند دستاورد مهم در این مسابقات داشتیم. من از بچه ها خیلی راضی ام و تا لحظه آخر می جنگیدند، برنده و بازنده همه خوب بودند.

منبع: فرارو

به "واکنش سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به کسب اسم سومی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به کسب اسم سومی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید