هادی سپهرزاد: کیهانی باید جوابگوی شعارهایش باشد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، مربی احسان حدادی گفت: امیدوارم که دوومیدانی با کیهانی روزهای خوبی داشته باشد، چرا که او شعار داده و باید جوابگوی شعارهایش باشد.

هادی سپهرزاد: کیهانی باید جوابگوی شعارهایش باشد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، هادی سپهرزاد در حاشیه معرفی اش به عنوان مربی احسان حدادی، گفت : احسان آن قدر با هوش است که اصلا احساسی عمل نمی کند. اگر قرار بود احساسی عمل کند بعد از المپیک و قبل از آغاز بازی های ریو می توانست با من کار کند. اگر فدراسیون امکانات لازم را برای ما فراهم کند سعی می کنم به او یاری لازم را انجام بدهم تا به صندلی اصلی اش بر گردد. متاسفانه فدراسیون همکاری با ما نداشته است. من مدت ها پیش برنامه هایم را به آقای کیهانی داده ام ولی هنوز قراردادی را با من امضا ننموده اند. از چهارم دی ماه تمرینات مان را آغاز کردیم. کیهانی هم در جریان بود و حتی جلسه ای هم با او داشتیم.

او در ادامه اضافه کرد: قرارداد بحث کوچکی بود که ما درباره آن صحبت کردیم. با توجه به این که احسان حدادی کمی از برنامه ها عقب است انتظار داشتم که خیلی سریع تر کارهای لازم را فدراسیون انجام بدهد. زمانی که برنامه ها را به آقای کیهانی نشان دادیم گفت باید آنالیز کنم که متاسفانه با توجه به این که او همیشه در سفر است آنالیز انجام نداده است. قرار بود یک شنبه اردوی 21 روزه ای را در کیش آغاز کنیم و بقیه برنامه ها نیز پشت سر آن عملی گردد. با این حال هیچ کدام از آن ها اجرایی نشده است.

مربی احسان حدادی درباره این که آیا حدادی شانس کسب چهارمین مدال بازی های آسیایی را دارد یا خیر؟ گفت : در حال حاضر یک سال و نیم دیگر به بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی باقی مانده است. خیلی زود است که در این باره صحبت کنیم. اولین مسابقه پیش روی ما بازی های کشورهای اسلامی است که برای ما اهمیت زیادی دارد، چرا که استارت آغاز کارمان به صورت رسمی از آن موقع آغاز می گردد. اگر نتیجه مطلوب بگیریم می توانم بگویم که در ادامه هم پیروز هستیم و رسیدن به چهارمین مدال طلای بازی های آسیایی برای حدادی سخت نیست.

او در پاسخ به این سوال که چند ماه پیش اعلام نموده بود که دیگر با فدراسیون کار نمی کند؟ گفت : چند ماه پیش خاطرنشان کردم که با فدراسیون کار نمی کنم اما باز هم فعالیتم را با دوومیدانی آغاز کردم، چرا که می خواهم به این رشته یاری کنم و اطلاعاتم را در اختیار ورزشکارانش قرار دهم. با توجه به این که رابطه نزدیکی با حدادی داشتم با وجود این که فدراسیون طلب های گذشته ام را پرداخت ننموده بود و حتی قرارداد هم با من نبسته بود ولی ترجیح دادم که کار کنم.

سپهرزاد ادامه داد: هر زمانی که کیم بوخونسوف در ایران حضور داشت به تمرینات حدادی رفتم و تکنیک های زیادی از او یاد گرفتم. حاضر بودم با ضرر اقتصادی هم در کنار کیم باشم و بدون هیچ چشم داشتی فقط یاد بگیرم. باید بپذیریم که از لحاظ روحی کیم نتوانست یاریی به احسان بکند. فکر نمی کنم که حضور من در اردوهای خارجی همراه با حدادی هزینه زیادی داشته باشد. فدراسیون در آن موقع به من خاطرنشان کرد که اگر می خواهم فقط در اردوهای تمرینی حدادی باشم. با توجه به این که فدراسیون هر ماه مربیانی را با مبالغ زیادی به ایران می آورد تا فقط کارگاه های دو، یا سه روزه و یا حتی چند روزه برگزار کند فکر نمی کنم که من هزینه زیادی برای فدراسیون داشتم.

مربی احسان حدادی درباره این که چقدر امیدوار است دوومیدانی با کیهانی روزهای خوبی داشته باشد؟ ادامه داد: امیدوارم که این موضوع عملی گردد. چرا که کیهانی شعار داده و باید جوابگوی شعارهایش باشد، ولی من فکر می کنم که باید فرصت چند ماهه دیگری هم به او بدهیم تا رقابت های قهرمانی آسیا تا ببینیم استراتژی او برای این رقابت ها چه بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هادی سپهرزاد: کیهانی باید جوابگوی شعارهایش باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی سپهرزاد: کیهانی باید جوابگوی شعارهایش باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید