نمایش استوری های اینستاگرام در بخش اکسپلور

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، استوری های پربازدید و ویدیوهای بارگذاری شده در IGTV هم در بخش اکسپلور به شما پیشنهاد داده می شوند. در این صورت نیازی نیست که برای تماشای آن ها حتما پروفایل اشخاص را دنبال نموده باشید.

نمایش استوری های اینستاگرام در بخش اکسپلور

تغییر مهم دیگری که در بخش اکسپلور دیده می گردد، اضافه شدن چند آیکن تازه به نوار مسیریابی است. حالا به غیر از دسته بندی های موضوعی می توانید آیکن های IGTV و Shop را هم در این بخش ببینید. با اشاره روی IGTV، وارد صفحه ای شخصی سازی شده از ویدیوهای پیشنهادی آی جی تی وی می شوید و با اشاره روی Shop هم به اجناس قابل خریداری دسترسی پیدا می کنید که فیلترهای مخصوص برای تفکیک شدن هم دارند.

جالب است بدانید که بیش از نصف جمعیت کاربران اینستاگرام، حداقل ماهی یک مرتبه به بخش اکسپلور سر می زنند و همین بهانه خوبی بوده که گردانندگان این شبکه اجتماعی توجه بیشتری به آن داشته باشند.

طی روزهای اخیر، اینستاگرام تغییرات متعددی در ساختار شبکه اجتماعی خود به وجود آورده که مقدمه چینی برای حذف کامل لایک از پلتفرم یکی از آن هاست. در صورت موفقیت آمیز بودن تست این ویژگی که در حال حاضر در کشور کانادا انجام می گردد، به احتمال زیاد در آینده دیگر خبری از لایک در این شبکه اجتماعی نخواهد بود و تمرکز کاربران بیش از هر چیز روی محتوای پست ها معطوف خواهد شد.

به گفته اینستاگرام، تغییرات بخش اکسپلور هنوز به طور کامل آماده نشده و طی هفته های آینده برای کلیه کاربران این شبکه اجتماعی منتشر می گردد. اما نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید استوری های دیگران را در بخش اکسپلور ببینید یا این ویژگی را نمی پسندید؟

منبع: انتخاب

به "نمایش استوری های اینستاگرام در بخش اکسپلور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش استوری های اینستاگرام در بخش اکسپلور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید