نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان افتتاح شد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، بیست و یکمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان با حضور رییس موسسه نمایشگاه فرهنگی و هنری کشور و جمعی از مسوولان استانی در زاهدان افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان افتتاح شد

به گزارش از ، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: تعداد زیادی از ناشران برای شرکت در نمایشگاه کتاب زاهدان اقدام به نام نویسی در سامانه موسسه نمایشگاه های ایران کردند.

حسین مسگرانی با اشاره به اینکه 212 غرفه در اختیار ناشران قرار گرفته است، گفت: 168 غرفه به صورت مستقل، 99 غرفه متعلق به نمایندگی های ناشران و 11 غرفه در اختیار ناشران استانی واقع شده است.

او اضافه نمود: هفت کتاب فروشی و 10 ناشر دیجیتال نیز در نمایشگاه کتاب غرفه خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان نمود: در این نمایشگاه کتاب های یاری درسی، دانشگاهی، دینی، علوم انسانی و کودک و نوجوان عرضه می گردد.

او ادامه داد: همچنین نقد کتاب، رونمایی از کتاب، ملاقات با نویسندگان و اهالی کتاب، نشست های تخصصی بچه ها و نوجوانان، نشست های تخصصی نقد و آنالیز ویژه دانشگاهیان در حوزه دینی از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

مسگرانی با بیان اینکه یک میلیارد تومان بن کتاب اختصاص یافته است اضافه نمود: این نمایشگاه با هدف گفت وگوی فرهنگی و توسعه کتابخوانی برگزار شده است.

او تاکید نمود: امیدواریم با همکاری مسوولان نمایشگاه کتاب در تمامی نقاط سیستان و بلوچستان برگزار گردد.

بیست و یکمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان از امروز به مدت یک هفته از ساعت 15 تا 21 برای بازدید عموم دایر است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید