مطالبات بازنشستگان مخابرات پرداخت می گردد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات در کمیته ای تخصصی در حال آنالیز است که با توجه به تامین منابع اقتصادی نسبت به پرداخت آنها اقدام خواهد شد.

مطالبات بازنشستگان مخابرات پرداخت می گردد

محمدرضا بیدخام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ خرید اینترنتی، با بیان اینکه مطالبات و رفاهیات بازنشستگان شرکت مخابرات در آینده ای نزدیک پرداخت خواهد شد، گفت: پرداخت مطالبات و رفاهیات تمامی بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در قالب تشکیل یک گروه تخصصی در حال آنالیز است که در آینده ای نزدیک طبق مصوبات هیأت مدیره و قوانین این شرکت پرداخت خواهد شد.

تشکیل کمیته تخصصی برای پرداخت مطالبات بازنشستگان

وی اضافه نمود: شرکت مخابرات ایران پرداخت مطالبات بازنشستگان خود را با تأمین منابع اقتصادی پرداخت خواهد نمود به طوری که اکنون این موضوع توسط یک گروه تخصصی در حال رسیدگی است.

مطالبات بازنشستگان با توجه به تأمین منابع اقتصادی پرداخت می گردد

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: بازنشستگان در مورد مطالبات و رفاهیات خود نگرانی نداشته باشند چراکه در آینده ای نزدیک مطالبه آنها با توجه به تأمین منابع اقتصادی پرداخت می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "مطالبات بازنشستگان مخابرات پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبات بازنشستگان مخابرات پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید