شما رابه خدا نگذارید فوتبال انتصابی گردد، کاسبان تعلیق ناکام ماندند

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، غلامرضا رفیعی درباره تبریک فیفا بابت اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: در مورد اساسنامه، مسئله ای فدراسیون فوتبال را تهدید نمی نماید. فیفا خردمندانه عمل می نماید. ترسناک نیست و در امور داخلی کشورها دخالت نمی نماید! کاسبان تعلیق و التماس کنندگان مشخص کمیته انتقالی و عادی سازی ناکام خواهند ماند.

شما رابه خدا نگذارید فوتبال انتصابی گردد، کاسبان تعلیق ناکام ماندند

وی افزود: پاسخ فدراسیون فوتبال به فیفا در مورد ماهیت حقوقی غیر دولتی و خروج فدراسیون فوتبال انتخابی از شمول فدراسیون های ورزشی آماتوری که مستند به مواد 3 و 5 قانون مدیریت خدمات کشوری، قانون نو وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان (1399)، اعلام رسمی دبیر وقت هیأت دولت (1400) و آرای هیأت عمومی دیوان عدالت اداری (1400) می باشد، برای فیفا قانع کننده بود. در تبریک گفتن فیفا شک نکنید. می دانم ممکن است برایم گران تمام گردد اما توصیه می کنم دلواپسانی که هیأت رئیسه انتخابی فدراسیون فوتبال را بر نمی تابند، بهتر است از سر دلسوزی برای ورزش ایران، از مجلس محترم درخواست کنند لایحه تقدیمی دولت محترم مشخص شرایط حقوقی فدراسیون های آماتوری (1400) را نیز تصویب کنند تا آنها نیز غیر دولتی شوند.

رفیعی در خاتمه خاطر نشان کرد: فدراسیون فوتبال در زمره فدراسیون های ورزشی آماتوری و دستگاه های اجرایی موضوع مواد 3 و 5 قانون مدیریت خدمات کشوری نیست! بگذارید لااقل مدیریت فوتبال انتخابی باقی بماند. شما را به خدا، فوتبال را انتصابی نکنید. بگذارد نفس بکشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شما رابه خدا نگذارید فوتبال انتصابی گردد، کاسبان تعلیق ناکام ماندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شما رابه خدا نگذارید فوتبال انتصابی گردد، کاسبان تعلیق ناکام ماندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید