مسابقه طراحی بازی های رایانه ای برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور حمایت از شرکت های خلاق، مسابقه طراحی بازی های شناختی برگزار می نماید.

مسابقه طراحی بازی های رایانه ای برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری وبلاگ خرید اینترنتی به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حمایت از رویداد رقابت فناورانه شرکت های خلاق سازنده بازی های شناختی، زمینه را برای تبدیل ایده به شرکت های خلاق فراهم کرد.

یکی از حمایت های این ستاد از ایده های برتر، آنالیز حمایت های اقتصادی و طرح نامه های مطرح شده است و هم زمان استعداد یابی و توانمند سازی با رویکرد شناختی، در دور نو رقابت بازی های شناختی صورت می گیرد.

رویداد بازی های جدی شناختی ماراتنی برای ساخت است و به مدت 3 روز با هدف ایده پردازی و تجربه ساخت یک بازی جدی برگزار می گردد.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با همکاری با بنیاد ملی بازی های رایانه ای و بنیاد ملی نخبگان با هدف شناخت استعداد های برتر و توانمندی های شرکت های خلاق و ایده پرداز که در علوم و فناوری های شناختی فعالیت می نمایند، حضور ایده پردازان در این ماراتن فناورانه آسان نموده است.

برگزاری رویداد در ابعاد ملی

استعدادیابی و توانمندسازی با رویکرد شناختی حامی اقتصادی و طراح مسئله این رویداد به میزبانی 3 شهر تهران، تبریز و اصفهان به شکل هماهنگ برگزار می گردد، اما تمامی ایده ها از سراسر کشور می توانند در این رویداد حضور پیدا نمایند.

رقابت ها در شهر های یاد شده به صورت هم زمان برگزار خواهد شد و از برترین بازی های رومیزی یا دیجیتالی این بخش تقدیر به عمل می آید.

علاقه مندان می توانند با انتخاب و معرفی ایده نوآورانه خود تا 23 مهرماه امسال در این رویداد همراه با تیم های خود شرکت نمایند و از حمایت های لازم برخوردار شوند. ایده پردازان برای ارائه طرح و شرکت در این ماراتن می توانند در سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مسابقه طراحی بازی های رایانه ای برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه طراحی بازی های رایانه ای برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید