عادل مجللی و هدیه کاظمی طلایی شدند، مدال نقره برای پوریا شریفی

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا امروز آدینه با برگزاری رقابت های کایاک و کانوی یک نفره 500 متر مردان و بانوان و فینال کانوی دونفره 500 متر بانوان پیگیری شد.

عادل مجللی و هدیه کاظمی طلایی شدند، مدال نقره برای پوریا شریفی

عادل مجللی صاحب مدال طلا شد

در این روز از رقابت ها و در فینال کانوی یک نفره 500 نفره مردان، عادل مجللی در رقابت با حریفانی از چین تایپه، قزاقستان، ازبکستان، هند، تایلند و اندونزی جایگاه نخست را به دست آورد و اولین مدال طلای روز سوم را به خود اختصاص داد. در این بخش از مسابقات نمایندگان چین تایپه و قزاقستان دوم و سوم شدند.

هدیه کاظمی هم طلایی شد

مدال طلای مسابقات آب های آرام قهرمانی آسیا در بخش فینال کایاک 500 متر بانوان به هدیه کاظمی رسید. کاظمی در این بخش از مسابقات با زمان 1:57.353 دقیقه بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای این ماده را به گردن آویخت

پوریا شریفی به مدال نقره دست یافت

در فینال کایاک یک نفره 500 نفره مردان هم پوریا شریفی در رقابت با حریفانی از تایلند، چین تایپه، قرقیزستان، اندونزی، ازبکستان، قزاقستان و هنگ کنگ پس از نماینده تایلند و با اختلاف هزارم ثانیه دوم شد و به مدال نقره رسید.

نماینده ایران در کانوی یک نفره 500 متر بانوان پنجم شد

با برگزاری مسابقه فینال کانوی یک نفره 500 متر بانوان پریسا محمدزاده با زمان 2:21.742 دقیقه در جایگاه پنجم نهاده شد

در این رقابت قایقران تایلندی صاحب مدال طلا شد و نمایندگان ازبکستان، اندونزی و قزاقستان اول تا چهارم و نماینده هند ششم شدند

جایگاه پنجم ایران در کانوی دونفره 500 متر بانوان

امروز بعلاوه فینال کانوی دونفره 500 متر بانوان هم برگزار گردید. پریسا محمدزاده و شیما داناپور نمایندگان ایران در این بخش بودند که صاحب جایگاه پنجم شدند. در این بخش از مسابقات قایقرانان ازبکستان صاحب مدال طلا شدند و نمایندگان قزاقستان، تایلند و اندونزی اول تا چهارم و نماینده هند ششم شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عادل مجللی و هدیه کاظمی طلایی شدند، مدال نقره برای پوریا شریفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عادل مجللی و هدیه کاظمی طلایی شدند، مدال نقره برای پوریا شریفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید