سه رکورد تازه از بلندقدترین زن دنیا!

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، رومیسا گلگی که با عنوان بلندقدترین زن دنیا با 2 متر و 15 سانتیمتر وارد کتاب رکورد های گینس شده است، در 3 رشته به عناوین جدیدی دست یافته است.

سه رکورد تازه از بلندقدترین زن دنیا!

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، رومیسا گلگی که در منطقه سافران بولو در استان کارابوک ترکیه زندگی می نماید به علت سندروم ویور به سرعت رشد نموده و در سال 2014 با قد 2 متر و 13.5 سانتیمتر به قدبلندترین دختر جوان زیر 18 سال جهان تبدیل شده است. او سپس محدودیت سنی را افزایش داد و با 2 متر و 15 سانتیمتر قد بلندترین زن جهان شد.

حدود یک ماه پیش، رومیسا گلگی 25 ساله گفت که عنوان های زنی با بزرگترین دست های جهان، زنی با بلندترین انگشتان جهان و زنی با درازترین پشت جهان را به دست آورده است.

وی با بیان اینکه از زمانی که در سال 2021 به عنوان قدبلندترین زن جهان شناخته شد، به فکر ثبت نام برای این رکورد ها بود، گفت: در ابتدای سال برای این سه عنوان درخواست دادم. مراحل میزان گیری را انجام دادیم. سپس انجام شد و رکورد های نو من تایید شد.

این دختر با تاکید بر اینکه با تفاوت های جسمانی خارق العاده ای به جهان آمده است، گفت: من می خواستم تا آنجا که ممکن است شناخته و تجلیل شوم. امیدوارم این الهام بخش هر فردی با تفاوت های مشهود باشد تا خود را همانطور که هستند بپذیرند. من نشان می دهم که آن ها را می پذیرند و حتی برای این ویژگی های خارق العاده به آن ها پاداش می دهد.

گلگی با بیان اینکه دست راستش 24.93 سانتیمتر، انگشت وسط دستش 11.2 سانتیمتر و کمرش 59.9 سانتیمتر است، گفت: من در مجموع 5 بار رکوردار جهان شدم، افتخار بزرگی است.

منبع: فرارو

به "سه رکورد تازه از بلندقدترین زن دنیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه رکورد تازه از بلندقدترین زن دنیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید