سرنوشتی عجیب ، شوخی محبت آمیز به قیمت یک میلیارد و 66 میلیون تومان

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، نوجوان 15 ساله اهوازی در راستا برگشت از مدرسه هنگام شوخی با دوستش در پارک محله بر اثر یک اتفاق، اکنون در زندان بسر می برد.

سرنوشتی عجیب ، شوخی محبت آمیز به قیمت یک میلیارد و 66 میلیون تومان

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی به نقل از ایسنا، سهیل - الف به همراه دوست خود در جهت بازگشت از مدرسه به پارک محله شان می فرایند تا حال و هوایی عوض نمایند، اما هیچ کدام از آن ها فکرش را هم نمی کردند که یک شوخی و یک بازی محبت آمیز ورق زندگی را بر روی هر دوی آنها برگرداند.

سهیل که به اصرار دوست خود برای یک زورآزمایی محبت آمیز روی چمن های پارک آغاز به کشتی دریافت می نماید با اجرای یک فن کشتی به نام کول انداز موجب قطع نخاع شدن دوستش می گردد.

هرچند این واقعه را خانواده هر دو دانش آموز یک حادثه ناخواسته قلمداد می نمایند، اما با بالا رفتن هزینه های درمانی و احتیاج مبرم به بعضی از جراحی های پزشکی، خانواده شخص مصدوم اقدام به طرح شکایت قضایی می نمایند که به دنبال آن محکوم به پرداخت دیه ای سنگین معادل یک میلیارد و 60 میلیون تومان می گردد که به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه این نوجوان از شهریور سال جاری روانه حبس می گردد.

طبق نظریه پزشکی قانونی استان خوزستان این ضایعه نخاعی دیه ای مجزا برای شکستگی مهره های گردن داشت و در ادامه برای هر آسیب جسمی نظیر اختلال در بافت نخاع ستون فقرات، فلج شدن هر دو دست و پا و اختلال حسی ایجاد شده، مددجو به پرداخت دیه های معینی محکوم شد.

بر اساس گزارش ستاد دیه کشور، اکنون سه سال از این بازی تلخ محبت آمیز می گذرد اما مسائل ناشی از یک شوخی محبت آمیز تمامی ندارد. با کوشش کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان خوزستان اگرچه تا میزان 266 میلیون تومان از شاکی گذشت رضایتمندانه اخذ شده و مبلغی بالغ بر 200 میلیون تومان نیز توسط خانواده مددجو تامین شده است، اما این نوجوان جنوبی بابت الباقی 600 میلیون تومانی همچنان در بند بسر می برد.

نیکوکارانی که تمایل دارند برای تامین بخشی از بدهی این مددجوی واجد شرایط یاری نمایند، می توانند با روابط عمومی ستاد دیه کشور به شماره 02188916012 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

به "سرنوشتی عجیب ، شوخی محبت آمیز به قیمت یک میلیارد و 66 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشتی عجیب ، شوخی محبت آمیز به قیمت یک میلیارد و 66 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید