سراجی: عدم شفافیت در فدراسیون فوتبال از حوزه اقتصادی به مسائل حقوقی کشیده شده است، مواضع اخیر ربطی به هیئت رئیسه ندارد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: با وجود شعار شفاف سازی که رئیس فدراسیون می داد، عدم شفافیت از حوزه اقتصادی به مسائل حقوقی کشیده شده است.

سراجی: عدم شفافیت در فدراسیون فوتبال از حوزه اقتصادی به مسائل حقوقی کشیده شده است، مواضع اخیر ربطی به هیئت رئیسه ندارد

مهرداد سراجی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ خرید اینترنتی درباره اظهارات غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال مبنی بر تبریک فیفا به علت اقدام برای اصلاح اساسنامه گفت: ماده 87 اساسنامه فدراسیون فوتبال به صراحت اعلام می نماید که ماده یک، باید در مجلس شورای اسلامی مورد تصویب قرار بگیرد و استناد به رأی دیوان عدالت اداری به هیچ عنوان از نظر قانونی قابل پذیرش نیست.

وی گفت: قبلاً گفته بودم که فدراسیون فوتبال در حوزه اقتصادی شفافیت ندارد و این روزها شاهد هستیم این عدم شفافیت به مسائل حقوقی نیز کشیده شده است. موضع اعلام شده از سوی مشاور حقوقی فدراسیون هیچ ارتباطی به هیئت رئیسه ندارد و یک موضع شخصی است.

سراجی با اشاره به توئیت احمدرضا براتی دیگر عضو هیئت رئیسه که نوشته بود: سخنان و نظرات بعضی مشاورین در فدراسیون، خطاب به قوه مقننه، نمایندگان مجلس و اساسنامه الزاماً نظر و موضع همه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیست، توضیح داد: این نکته درستی است و اظهارات چند روز اخیر بعضی مسئولان در فدراسیون هیچ سنخیتی با مواضع هیئت رئیسه ندارد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: یکی از شعارهای انتخابی رئیس فدراسیون، شفاف سازی بود و این انتظار وجود دارد که شاهد شفاف سازی در تمام زمینه ها باشیم موضوعی که متأسفانه اکنون وجود ندارد. اظهارات اخیر بعضی مسئولان فدراسیون نه تنها کمکی به شفاف سازی نکرده بلکه بر ابهامات موجود نیز افزوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سراجی: عدم شفافیت در فدراسیون فوتبال از حوزه اقتصادی به مسائل حقوقی کشیده شده است، مواضع اخیر ربطی به هیئت رئیسه ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سراجی: عدم شفافیت در فدراسیون فوتبال از حوزه اقتصادی به مسائل حقوقی کشیده شده است، مواضع اخیر ربطی به هیئت رئیسه ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید