سازمان ملل به کشتار سیاه پوستان در آمریکا واکنش نشان داد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، ایسنا نوشت: کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل از آمریکا خواست در مورد پرونده مرد سیاهپوستی که به دست پلیس این کشور در شهر مینیاپولیس کشته شد وارد عمل گردد.

سازمان ملل به کشتار سیاه پوستان در آمریکا واکنش نشان داد

به گزارش خبرگزاری فرانسه، میچل باچله، کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل ضمن محکوم کردن قتل یک شهروند سیاهپوست توسط پلیس آمریکا تاکید نمود، مقامهای این کشور باید اقداماتی جدی برای انتها دادن به حوادث مشابهی از این دست و کشتار آمریکایی های سیاهپوست اتخاذ کند.

باچله در بیانیه ای گفت: آنچه که به تازگی اتفاق افتاده یکی از سلسله عملیاتهای طولانی کشتار آمریکایی های سیاهپوست به دست پلیس آمریکا است و باید این کشور هرچه سریعتر به این گونه اقدامات انتها دهد.

همزمان کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا که تحت سلطه دموکرات ها است ، پس از کشته شدن چندین آمریکایی سیاه پوست به دست پلیس، از وزارت دادگستری خواست تا در خصوص سوء رفتار سیستماتیک پلیس تحقیق کند.

مرگ جورج فلوید، در مینیاپولیس و همچنین برایانا تیلور که در آپارتمان خود در لوئیزویل ، کنتاکی تیرباران شد ، سؤالاتی را مطرح می نماید که آیا پلیس در نقش الگوی عملی است که قانون اساسی را نقض می نماید؟

جرولد نادلر ، رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان و دیگر دموکرات ها در نامه ای به ویلیام بار دادستان کل خواستار تحقیق در این باره شدند.

23310312

منبع: خبرآنلاین

به "سازمان ملل به کشتار سیاه پوستان در آمریکا واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان ملل به کشتار سیاه پوستان در آمریکا واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید