خودروهای با پلاک دیگر استان ها حق ورود به قزوین ندارند

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، خبرنگاران/قزوین سرپرست فرماندهی پلیس راه استان قزوین با اعلام کاهش 67 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان در دوهفته اخیر اعلام نمود: خودروهای با پلاک دیگر استان ها حق ورود به قزوین را ندارند.

خودروهای با پلاک دیگر استان ها حق ورود به قزوین ندارند

سرهنگ قدرت حسنی، سرپرست فرماندهی پلیس راه استان قزوین در گفتگو با وبلاگ خرید اینترنتی اظهار کرد: خبری مبنی بر ترافیک محور قزوین-رشت در فضای مجازی منتشر شده است که این خبر را تکذیب می کنم.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی استان قزوین و از بیست و پنجم اسفند ماه 98 تا هفتم فروردین ماه سال جاری میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین نسبت به مدت مشابه سال گذشته 67 درصد کاهش داشته است.

سرپرست فرماندهی پلیس راه استان قزوین تأکید کرد: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ورود خودروهای با پلاک خارج از استان جلوگیری می کنیم و آن.ها می توانند تنها از آزادراه های استان عبور کند و حق ورود به قزوین را ندارند.

وی با اعلام اینکه متخلفان طرح فاصله گذاری 500 هزار تومان جریمه می شوند، اضافه کرد: افرادی که ساکن قزوین باشند ولی پلاک خودروی آن ها برای شهر دیگری باشد می توانند با ارائه مدارکی مبنی بر سکونتشان در قزوین وارد شهر شوند.

حسنی توصیه کرد: رانندگان با توجه به اینکه تردد در محورهای استان عادی است وسوسه نشوند و از سرعت بالا خودداری کنند تا با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه به سلامت سفر کنند البته شایان ذکر است که اغلب تصادفات چند روز اخیر ناشی از واژگونی خودروها بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خودروهای با پلاک دیگر استان ها حق ورود به قزوین ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای با پلاک دیگر استان ها حق ورود به قزوین ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید