خبرنگاران 56 مبتلای جدید به کرونا در استان سمنان شناسایی شد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، سمنان- خبرنگاران- 56 مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر پنجشنبه تا ظهر امروز آدینه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید 19 در این استان از ابتدا تا به امروز به 21 هزار و 333 نفر رسید.

خبرنگاران 56 مبتلای جدید به کرونا در استان سمنان شناسایی شد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه آدینه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان گفت: ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته جان 3 نفر دیگر را در استان سمنان گرفت و بر این اساس از ابتدای شیوع کرونا تا ظهر امروز آدینه تعداد جانباختگان این بیماری در استان به 865 نفر رسید.

بنابر این گزارش، 107 نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و 14 هزار و 780 نفر تا به امروز به صورت سرپایی درمان شدند.

طبق اعلام این کمیته، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید 19 در این استان به 6 هزار و 890 نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان نیز گفت: از ابتدای بروز و شیوع کرونا تا به امروز 15هزار و 443 مورد مثبت بیماری کووید19 بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

نوید دانایی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته (از 18 الی 19 دی ماه) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 8 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تا به امروز به چهار هزار و 272 نفر رسید و 11 هزار و 171 بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 به سه هزار و 581 نفر رسید و از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا به امروز 636 نفر فوت شدند.

شهرستان های سمنان، مهدیشهر، سرخه، دامغان،گرمسار و آرادان مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور روز آدینه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران گفت: با فوت 85 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری در کشور به 56 هزار و 18 نفر رسید.

سیما سادات لاری اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (19 دی 1399) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 6 هزار و 251 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی و 581 نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به کووید19 در کشور به یک میلیون و 274 هزار و 514 نفر رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 56 مبتلای جدید به کرونا در استان سمنان شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 56 مبتلای جدید به کرونا در استان سمنان شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید