حبیبی: فرقی نمی کرد در دور دوم با کدام تیم ها همگروه شویم، نمایش زیبایی مقابل بحرین داشتیم

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، سرمربی تیم ملی هندبال گفت: ما نمایش زیبایی مقابل بحرین داشتیم و امیدوارم بازیکنان ایران با انگیزه بهتری در ادامه مسابقات ظاهر شوند.

حبیبی: فرقی نمی کرد در دور دوم با کدام تیم ها همگروه شویم، نمایش زیبایی مقابل بحرین داشتیم

علیرضا حبیبی، سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در مورد آخرین شرایط ایران در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا به خبرنگار وبلاگ خرید اینترنتی، گفت: با توجه به استراحت در روز اول و دیدن بازی نیوزلند و بحرین و با توجه به تفاضل گل 29 بحرینی ها سعی کردیم ضمن اینکه ترکیب اصلی خود را در ملاقات با نیوزلند نشان ندهیم به تفاضل گل کافی برسیم که در صورت تساوی با بحرین به عنوان سرگروه صعود کنیم. به همین دلیل از بازیکنان اصلی استفاده نکردیم و با تفاضل گل 32 به فزونی رسیدیم.

وی اضافه کرد: مقابل بحرین همانطور که انتظار می رفت بازی سختی داشتیم. تیم بحرین در چند دوره اخیر به عنوان نماینده آسیا در مسابقات جهانی حضور داشته و در انتخابی المپیک هم با اقتدار اول شد و فعلا تنها نماینده آسیا در المپیک 2020 است. ما در مسابقات انتخابی المپیک و در بازی روز گذشته بازی خوبی را مقابل بحرین داشتیم و نتیجه نزدیک بود. ما حتی در جریان بازی دو گل از بحرین پیش افتادیم اما با توجه به فشار بازی و چند اشتباه بازی را با اختلاف دو گل واگذار کردیم.

حبیبی توضیح داد: در نیمه اول اشتباهات داوری کمی ما را اذیت کرد اما در نیمه دوم داوری خوب بود و ما عملکرد خوبی را در دفاع و ضد حمله داشتیم و دروازه بان ما خیلی خوب عمل کرد. از دو سه بازیکن جوانتر در نیمه دوم استفاده کردیم و در مجموع همه بازیکنان عملکرد خوبی در مقابل بحرین داشتند و امیدوارم در بازی های بعدی اتفاقات خوبی بیفتد.

وی اظهار داشت: ما به دور دوم صعود کردیم و تیم ها فاصله کمی از هم دارند و به همین دلیل اینکه به عنوان تیم اول یا دوم صعود کردیم و با چه تیم هایی هم گروه شدیم خیلی مهم نیست. شاهد بودید که کره جنوبی برابر عربستان باخت و معادلات از پیش معین شده نبود. از زحمات همه بازیکنان تشکر می کنم و ما نمایش زیبایی مقابل بحرین داشتیم و امیدوارم بازیکنان ایران با انگیزه بهتری در ادامه مسابقات ظاهر شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حبیبی: فرقی نمی کرد در دور دوم با کدام تیم ها همگروه شویم، نمایش زیبایی مقابل بحرین داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبی: فرقی نمی کرد در دور دوم با کدام تیم ها همگروه شویم، نمایش زیبایی مقابل بحرین داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید