برانکو: کی روش برای فینال آسیا به پرسپولیس متلک انداخت

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، برانکو ایوانکوویچ درباره بازی پرسپولیس با اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان 2020 گفت: امیدوارم مردم ایران از تماشای بازی پرسپولیس لذت ببرند. من متاسفانه به دلیل اینکه همان روز راهی کرواسی برای گذراندن تعطیلات ژانویه هستم و نمی توانم بازی را تماشا کنم اما پیگیر نتیجه خواهم بود.

برانکو: کی روش برای فینال آسیا به پرسپولیس متلک انداخت

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان درباره اینکه حسرت قهرمانی با پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را نمی خورد، شرح داد: مسائل متعدد و زیادی داشتیم ولی افتخار می کنم دو بار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و یک بار هم در بازی نهایی حاضر شدیم. مسائل متعدد زیادی داشتیم. از جابجایی محروم بودیم و با 13-14 بازیکن کار را ادامه می دادیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس شرح داد: تعداد زیادی از بازیکنان جوان ما در لیگ قهرمانان آسیا دقایق بیشتری نسبت به لیگ برتر بازی کردند اما خوشحالم که توانستیم این افتخارات را کسب کنیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که اگر زمان به عقب بازگردد آیا برخی تصمیم ها را برای فینال لیگ قهرمانان تغییر می دهید؟ گفت: قطعاً در برخی از تصمیم هایم تغییراتی ایجاد می کردم. مهم ترینش این بود به فدراسیون و سازمان لیگ اصرار می کردم مانند تیم فعلی پرسپولیس که 14 روز بازی هایش را لغو کرد برای ما هم این کار را می کردند تا بازیکنان استراحت بیشتری داشته باشند.

او یادآور شد: پنج روز قبل از رفتن به ژاپن برای دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، برایمان بازی گذاشتند که دیدار با سایپا بود و سخت بود. زمانی هم که رفتیم کارلوس کی روش (سرمربی وقت تیم ملی ایران) به ما متلک انداخت که چرا با پرواز بیزینس کلاس رفتیم. دیدارهای لیگ را هم پس از آن فینال برگزار کردیم و با توجه به محدودیتی که در بازیکنان مان داشتیم باید سعی می کردیم مصدوم نشویم.

برانکو که با برنامه سلام صبح بخیر گفتگو می کرد درباره اخراج نعمتی دربازی رفت فینال با کاشیما آنتلرز ژاپن نیز گفت: اخراج نعمتی آسیب جبران ناپذیری به ساختار تیم برای بازی برگشت زد. مشخص است با چه مسائلی رو به رو بودیم.

برانکو درباره شانس پرسپولیس برای قهرمانی با یحیی گل محمدی شرح داد: شانس مناسبی را برای پرسپولیس می بی نم. هرچند این تیم در زمین بی طرف بازی می کند اما در قطر بیشتر مردم طرفدار پرسپولیس هستند و شرایط آب و هوایی هم بیشتر به سود این تیم است. سه بازیکن پرسپولیس محروم هستند اما من شانس یکسانی برای هر دو تیم قائلم.

وی در انتها راجع به هواداران پرسپولیس نیز صحبت کرد و گفت: پرسپولیس هواداران فوق العاده ای دارد که در برد و باخت کنار تیم هستند. در روز بازی فینال با کاشیما مشخص شد برای بازیکنان تیم خود و حریف ارزش قائل هستند. آنها وداع زیبایی را در ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس خلق کردند. باید بیشترین قدردانی را از هواداران کرد که مشوق اصلی برای تیم هستند و سپس از بازیکنان که بازی های زیبا و نتایج خارق العاده را رقم زدند تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برانکو: کی روش برای فینال آسیا به پرسپولیس متلک انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: کی روش برای فینال آسیا به پرسپولیس متلک انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید