جهت دریافت واکسن کرونا پیامک ارسال می گردد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: فاز دوم واکسیناسیون کرونا با تزریق واکسن به سالمندان بالای 80 سال شروع شده است و برای تزریق واکسن کرونا پیامک به افراد ارسال می گردد.

جهت دریافت واکسن کرونا پیامک ارسال می گردد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در تبادل نظر با وبلاگ خرید اینترنتی، با اشاره به شروع فاز دوم واکسیناسیون کرونا اظهار کرد: واکسیناسیون سالمندان بالای 80 ساله ها در فاز دوم شروع شده است و افراد بالای 80 ساله در اولویت دریافت واکسن قرار گرفتند. ما 18 هزار خانه بهداشت داریم و 9 هزار پایگاه و مرکز جامع خدمات سلامت داریم که بر امر واکسیناسیون نظارت می نمایند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید نمود: به هیچ وجه احتیاج به مراجعه حضوری برای ثبت نام واکسیناسیون نیست و ما با توجه به اینکه کد ملی افراد را در پفراینده الکترونیک سلامت داریم، پیامک تزریق واکسن را ارسال می کنیم و جهت دریافت واکسن فراخوان داده و محل تزریق برای فرد ارسال می گردد.

وی اضافه کرد: در مواردی که کد ملی فرد را نداشته باشیم، سامانه واکسیناسیون کرونا در ایران به نشانی salamat.gov.ir را طراحی نموده ایم، دیروز این سامانه بهره برداری شد و از شنبه در دسترس خواهد بود، 10 روز بعد فراخوان می دهیم تا سالمندان بالای 80 سال که واکسن دریافت ننموده اند، وارد سامانه واکسیناسیون شوند و کد ملی خود را ثبت نمایند تا برای تزریق فراخوان شوند. همین اقدام برای واکسیناسیون کافی است زیرا اطلاعات آنلاین در سامانه می نشیند و ما بر اساس آن پیامک ها را به افراد ارسال می کنیم.

وی گفت: پیامک های ما بسیار دقیق ارسال طراحی شده است، در ابتدا پیامکی ارسال می گردد که شما در فاز دو واکسیناسیون قرار گرفته اید، سپس یک هفته قبل از زمان واکسیناسیون، پیامک دیگری برای فرد ارسال می گردد تا در روز و موعد مقرر با کارت ملی به مرکز اعلام شده برای تزریق واکسن مراجعه کند همچنین پیامک یادآور یک روز قبل از موعد تزریق واکسن دوباره به فرد ارسال می گردد و از فرد سوال می کنیم که آیا می توانید فردا برای تزریق مراجعه کنید یا خیر که فرد پاسخ می دهد، باید توجه داشت که اگر واکسن ها باز گردد و افراد مراجعه ننمایند باید واکسن ها را دور بریزیم و به همین دلیل فرایند ارسال پیامک ها و پرسش از افراد به دقت طراحی شده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "جهت دریافت واکسن کرونا پیامک ارسال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهت دریافت واکسن کرونا پیامک ارسال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید